Wie is Johan Timman?

En nu iets heel bijzonders... een Vangelis studio filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=Y0D3x4WkxuM&search=vangelis

Maar wat heeft dat er nou mee te maken? Check de muur achter Vangelis op 0:40 in het filmpje.
Wat zie je daar? Zou dat toeval zijn?

13030.jpg

Origineel geplaatst door Hanz
Check de muur achter Vangelis op 0:40 in het filmpje.
Wat zie je daar? Zou dat toeval zijn?
U heeft wel een hele scherpe blik :okdan:
Als het echt zo is dan is dat een enorm compliment aan Johan, lijkt me...

Nee, toch niet. Goed kijken dan zie dat het een hele andere vorm van het lichaam is. Bovendien wat doen die 2 grijze bollen op die foto.

Volgens het CD boekje van "China" is die op genomen in 1979. Timman releasde zijn CD een paar jaar later.

Overigens er staat een interview met Johan Timman door Wouter Bessels in E-dition nr 13 (net uit!)
www.e-ditionmag.com

Hahaha, het zou ook wel heel mooi zijn geweest... ok, toeval dus! :)

Laatst gewijzigd:
ik was afgelopen weekend op een rommelmarkt, en ik zag trip into the body liggen. Ik heb hem al, maar ik dacht van, volgens mij zijn er op het synthforum wel geinteresseerden, dus maar meegenomen.

Ik heb er 1 euro voor betaald, hij ziet er prima uit, een paar kleine beschadigingen aan de hoes, maar de plaat is erg mooi en krasloos. Wie het eerst komt, eerst maalt, dus kom maar op. 1 euro plus verzendkosten en hij is van jou!!

niemand :confused:

Ik dacht dat er hier nog wel wat fans zaten zonder mooi vinyll-exemplaar...

Is bekend had al een mail gestuurd:

Thanks, maar klopt, we zijn op de hoogte, en hebben al stappen gezet. Het is te laat gemeld door de domain boy, verdikke...

later

Albert

nou jongens eenmaal andermaal, een mooie plaat van johan timman voor 1 euro + verzendkosten

anders geef ik hem aan de kringloop :)

Die Moog 55 heeft die jaren terug verkocht .

zou kunnen dat hij de 3p + dual seq cab nog heeft.

Back