hier staat er ook 1, wat dichter bij huis en voor een redelijke prijs.
reken vanuit de uk op ongeveer 50 a 60 (!) euro verzendkosten. dat lijkt duur, maar als je ziet hoa lang de royal mail erover doet om het pakje bij je te krijgen, valt de prijs per dag mee
in een adere thread wordt de sh09 ook geroemd. persoonlijk vind ik het niet zo veel, hoewel de filter in goed bruikbaar is en als je dat typische geluid zoekt, zit het er in. voor rond de 250-300 wel leuk, zullen we maar zeggen.
als die in de uk de 150 pond voorbijgaat, zou ik mijn interesse verliezen, als ik die al had. 100 pond is natuurlijk een koopje, zelfs met de dure post. verondersteld dat ie goed aankomt.
Deze is voorlopig en misschien wel helemaal nooit meer te koop. Ik wacht eerst de reparatie van m'n System100 module 101 af. Volgens mij gaat is het filter van de -09 nog beter dan dat van de sys100/101 (naar mijn smaak dan).
Origineel geplaatst door vinnieq Deze is voorlopig en misschien wel helemaal nooit meer te koop. Ik wacht eerst de reparatie van m'n System100 module 101 af. Volgens mij gaat is het filter van de -09 nog beter dan dat van de sys100/101 (naar mijn smaak dan).
is niet zo'n boeiende bak hoor... heb er ook eentje een blauwe maandag gehad.
ziet er alleen stoer uit, gebouwd als een tank.
je kan er een TR-909 kick mee maken... verder vond ik hem useless
Origineel geplaatst door machine is niet zo'n boeiende bak hoor... heb er ook eentje een blauwe maandag gehad.
Origineel geplaatst door machine is niet zo'n boeiende bak hoor... heb er ook eentje een blauwe maandag gehad.
Een housekick kun je uit zo'n beetje elke subtractieve synth wel halen.
Ik heb mijn SH-09 alweer een tijdje en zou hem denk ik alleen verkopen voor een uitgebreider model (SH-2 ofzo). Qua sound is hij wat warmer en ronder dan de sound uit bijvoorbeeld een Juno-60 en het filter is heel lekker en prima te gebruiken om externe signalen doorheen te halen (middels de Externe Input).
Oh ja, voor vieze borrelende acid-geluidjes is de SH-09 ook heel geschikt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.