Origineel geplaatst door Jochen
... alsof jij zoveel beter bent met je totaal overdreven reactie plots?
Liever r-ond dan iemand die zijn frustraties zomaar van zich af begint te schreeuwen.
waarom nou weer meteen zo uitpakken, wie schreeuwt zijn frustraties van zich af? wat maakt dat jij over jezelf denkt dat je zo'n oordeel kan vellen, dat je oordeelkundig bent, zeg maar.
om off topic te blijven: ik lees rondroyds posts ook niet, sinds hij anderen lastig viel met kreten over 'het verneuken van threads' terwijl hij zelf vaak maar wat informatie spuit die hij net ergens anders heeft opgezocht, en dat dan op die erg vermoeiende manier. maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en van mij mag hij blijven posten, zolang ik het maar niet hoef te lezen.
on topic denk ik dat ikzelf voor zoveel geld ook liever iets anders zou kopen, misschien wel een cwejman, maar dat de vergelijking met cwejman inderdaad verder niet zoveel hout snijdt. het is een gewilde en bijzondere vintage set, met een paar leuke, bijzondere modules erbij.
ik zou het er niet voor betalen, vind het te duur. maar aan de andere kant worden die steeds stijgende pijzen ook gewoon betaald, dus er zijn kopers voor. iets minder zou mooi zijn, maar echt diep erin zitten als je het koopt, zal je ook niet.
blij dat ik er het geld niet voor heb, hoef ik er ook niet over na te denken.