System 100M wat mag dit kosten ?

Wiseguy

Ouwe rot
Ik kan deze mooie Roland set kopen:

Two Cabinets:
191 J and 190

Modules:

112 OSC
121 VCF
130 VCA
140 ENV LFO
150 S&H/Noise/RingMod/LFo
132 Mixer
2 x 172 Phase Shifter

Zonder keyboard, met een berg kabels, alles in zeer goede staat,
€ 1850,- prijs goed of te duur ?

1osc
1vcf overal maar een van ??? mindre intressantie !

vraag hex eff

denk niet dat bv een een osc setje meer mag kosten dan een sh 5 / 7 system 100 101+102
schynen nog cleaner te klinken ook - de 100 m dus !
das wat k weet
:Z 1850.- hoop geld denkik
700 teveel

Re: System 100M wat mag dit kosten ?

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik kan deze mooie Roland set kopen:

Two Cabinets:
191 J and 190

Modules:

112 OSC
121 VCF
130 VCA
140 ENV LFO
150 S&H/Noise/RingMod/LFo
132 Mixer
2 x 172 Phase Shifter

Zonder keyboard, met een berg kabels, alles in zeer goede staat,
€ 1850,- prijs goed of te duur ?

Op zich denk ik wel de prijs of zo, maar dan meer een internationale Ebay prijs..Mooi spul en degelijk...8 modules en 2 kasten...losse verkoop zit je dan op 2000 a 2250 eu....

Vind het een goede prijs.

Maar heb je 'm ook gehoord & wil je 'm echt ?

Over die 100m hoor ik heel verschillende meningen.

Ik ben niet geheel onbevooroordeeld, maar er staat hier op het forum een Cwejman S1 voor 2100.
Heb je een hoop meer (3 VCO's, 2 VCF's) voor iets meer geld; geen phasers natuurlijk

En wat koop je voor 1800 aan bv synth.com modules ?

Of bijna twee rackjes Blacet mischien ?

Of een Roland 101 + 102 uit de 100 serie ?

Als je 'm koopt, plaats dan 's wat clips hier; ben wel benieuwd

De bijdragen van R-ond worden steeds bruikbaarder :D

hahah...nou hij maakt er wel een feest van...ik zou 1500 bieden voor het system en eventueel losse modules verkopen om voor een leuk bedrag een compact en powerfull systeempje te runnen...wel cool spul.

Origineel geplaatst door levka
Vind het een goede prijs.

Maar heb je 'm ook gehoord & wil je 'm echt ?

Over die 100m hoor ik heel verschillende meningen.

Ik ben niet geheel onbevooroordeeld, maar er staat hier op het forum een Cwejman S1 voor 2100.
Heb je een hoop meer (3 VCO's, 2 VCF's) voor iets meer geld; geen phasers natuurlijk

En wat koop je voor 1800 aan bv synth.com modules ?

Of bijna twee rackjes Blacet mischien ?

Of een Roland 101 + 102 uit de 100 serie ?

Als je 'm koopt, plaats dan 's wat clips hier; ben wel benieuwd

ff che kuh
okokok iksluit me denk by levka aan ;
as ronde 1800 wel de vraagprijs is [zou ik bv liever iets anders kopen omdat t denk ik een best beperkt systeempje is ,..[denk/vindtik!]
voorzichtig:D
kwist niet dat system 100 met een kleine opstelling al tegen de2000 aan zit

ik wist ook niet dat een sh7 binne no time verkocht wordt voor 1400
ben teveel met budget synth bezig denk

persoonlijk denk ik dat je meer soundpotentiel heb van een system 100101/102
en ben je geen 1800kwijt [denkik weer :bekdicht: ]
[en deze 101+102 ken ik toevallig ...qa sounds ...kweet niet ofde verhalen kloppen maar de system 100 M dus is wel de tamste [hoorde ik weer !!:engel: ]

jhon ...aan jou de keuze :geslaagd:

en idd die cwejman is top spul wels die losse modules gezien ,..erg netjes gemaakt

Origineel geplaatst door R-ond
ff che kuh
okokok iksluit me denk by levka aan ;
as ronde 1800 wel de vraagprijs is [zou ik bv liever iets anders kopen omdat t denk ik een best beperkt systeempje is ,..[denk/vindtik!]
voorzichtig:D
kwist niet dat system 100 met een kleine opstelling al tegen de2000 aan zit

ik wist ook niet dat een sh7 binne no time verkocht wordt voor 1400
ben teveel met budget synth bezig denk

persoonlijk denk ik dat je meer soundpotentiel heb van een system 100101/102
en ben je geen 1800kwijt [denkik weer :bekdicht: ]
[en deze 101+102 ken ik toevallig ...qa sounds ...kweet niet ofde verhalen kloppen maar de system 100 M dus is wel de tamste [hoorde ik weer !!:engel: ]

jhon ...aan jou de keuze :geslaagd:

en idd die cwejman is top spul wels die losse modules gezien ,..erg netjes gemaakt

HOU NOU EES OP MET DIE GAGAGA VAN JE....SCHRIJF NORMAAL....HEB JE BIJ DE TELETUBBIES OP SCHOOL GEZETEN...JIJ POST ZOVEEL MAAR OOK WEER ZO WEINIG WANT HET IS NIET TE LEZEN....HET IS NOU AL ZO VAAK GEZEGD.....PFFFFFF...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door demian
ik niet..

Ok...doe lekker dwars en alleen ik denk er zo over...

Ik heb al talloze malen mensen zien verzoeken of ie AUB eens normaal wilt schrijven...ik bedoel het is gewoon een aangeleerd truukje of zo...die jongen kan toch Nederlands...
Hij post altijd leuke verhalen maar lees ze niet want ze zijn gagagagaga, niet te lezen dus...het kost zoveel moeite om zijn woorden te ontrafelen dat ik er al niet eens meer zin in heb.

... alsof jij zoveel beter bent met je totaal overdreven reactie plots?

Liever r-ond dan iemand die zijn frustraties zomaar van zich af begint te schreeuwen.

nee hoor ik niet

en deze post was prima te doen nog dacht ik

ik heb meer een hekel aan RvZ prijzen

IEDEREEN DENKT ER ZO OVER.. HOU NOU EENS OP MAN... PFFFFF

om het even te verpesten...
dit 'zijn de prijzen' (gebaseert op mijn max prijs ondervinding en de courante ebay prijs)

191 J and 190 : 250/stuk

Modules:

112 OSC : 275 e
121 VCF : 230 e
130 VCA : 220 e
140 ENV LFO : 240 e
150 S&H/Noise/RingMod/LFo : 190 e

------------------------------------------------------------
132 Mixer : 375 e
2 x 172 Phase Shifter : minimum 850 e/stuk tot 1000e + !!

Afhangend van de locatie en/of je insider connecties hebt kan de prijs wat schillen,zo heb ik onlangs nog een (dure) 172 gekocht voor 800 usd ,onderschept net voor die op ebay zou belanden,oefff...

Nog wat jaren erbij en de 100Ms zijn niet meer te betalen (zeker niet de zeldzamere modules)

de vergelijking met de cwejman is absurpt..

Origineel geplaatst door Jochen
... alsof jij zoveel beter bent met je totaal overdreven reactie plots?

Liever r-ond dan iemand die zijn frustraties zomaar van zich af begint te schreeuwen.

waarom nou weer meteen zo uitpakken, wie schreeuwt zijn frustraties van zich af? wat maakt dat jij over jezelf denkt dat je zo'n oordeel kan vellen, dat je oordeelkundig bent, zeg maar.

om off topic te blijven: ik lees rondroyds posts ook niet, sinds hij anderen lastig viel met kreten over 'het verneuken van threads' terwijl hij zelf vaak maar wat informatie spuit die hij net ergens anders heeft opgezocht, en dat dan op die erg vermoeiende manier. maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en van mij mag hij blijven posten, zolang ik het maar niet hoef te lezen.

on topic denk ik dat ikzelf voor zoveel geld ook liever iets anders zou kopen, misschien wel een cwejman, maar dat de vergelijking met cwejman inderdaad verder niet zoveel hout snijdt. het is een gewilde en bijzondere vintage set, met een paar leuke, bijzondere modules erbij.
ik zou het er niet voor betalen, vind het te duur. maar aan de andere kant worden die steeds stijgende pijzen ook gewoon betaald, dus er zijn kopers voor. iets minder zou mooi zijn, maar echt diep erin zitten als je het koopt, zal je ook niet.

blij dat ik er het geld niet voor heb, hoef ik er ook niet over na te denken.

..now any gamer can be a producer...
:stupid 8o)

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
HOU NOU EES OP MET DIE GAGAGA VAN JE....SCHRIJF NORMAAL....HEB JE BIJ DE TELETUBBIES OP SCHOOL GEZETEN...JIJ POST ZOVEEL MAAR OOK WEER ZO WEINIG WANT HET IS NIET TE LEZEN....HET IS NOU AL ZO VAAK GEZEGD.....PFFFFFF...

ist weer zover niemand heeft t over de syystem 100
maar over ron[d]

@ Ralp; zeg je toch gewoon je ron abbonoment op [ zetjeder eenRond-block op :D ]:stupid
ik gelloof dat t laatste postje duidelijk was ; [k ga t niet nogskeertje uitleggen ]
[frusted mannetje ] en idd geen discussie aan over "rvz prijzen/ mijn schrijven !
vindt demoeite metjouw zekers niet - lijktwel ofjet lkekker vindt - discussssss opt dit forum
ik zie ralph de laatset tyd veel postst wissen / editten ....isteriets jongen ....???
[ik zeg in eerste instantie niks over jou ...waar jij weer t "lef"vandan haalt ???]

enige waar ik op reageerde was jhon zn vraag oft ,...price wise gerechtigd was ...en de uit eindelijke koop blijft toch een persoonlijke keuze
[kgeloof dat hex enige ..waardevolle antwoord kon geven ,..DUSSS!]

sc7 w-guy :okdan:

@ R-ond, thanks :) ga aub lekker zo door joh en voor de rest kan ik alleen maar zeggen
tegen wie zich aangesproken voelt, laat iedereen hier gewoon lekker doen waar
ie zin in heeft zonder dat het gelijk een persoonlijke aanval wordt, een grapje
is leuk, maar soms wordt het wel echt gefrustreerd/junkie/alcohol gedrag allemaal.

Ik wil graag wat info over een prijs van een 100M de rest laat maar.

@ R-ond, thanks :) ga aub lekker zo door joh en voor de rest kan ik alleen maar zeggen
tegen wie zich aangesproken voelt, laat iedereen hier gewoon lekker doen waar
ie zin in heeft zonder dat het gelijk een persoonlijke aanval wordt, een grapje
is leuk, maar soms wordt het wel echt gefrustreerd/junkie/alcohol gedrag allemaal.

Ik wil graag wat info over een prijs van een 100M de rest laat maar.

persoonlijk beginik nooit over anderen ,..wel aster domme dingen gezegd worden / of draadjez bladzijden lang persoonlijk gezeur/neuzelt wordt!!
zonde
De bijdragen van R-ond worden steeds bruikbaarder :luv:
kijk daar kanik weer wat mee ; lachuh bv :dubbel:
ik denk datralph er zelft meest last van hgeeft aan zn ge-editte post et zien

sc6
waar komt eiegnlijkt verhaal vandaan dat de system 100 de "tamste "is van de zeg maar mooie analoge roland s
system 700 schynt veel mooier / dikker te klinken = veel duurder
persoonlijk ken ik de system 100 101+102 ens so .das toch een vetje synth

was de system 100 ook geen cem chips machien?

of wel discrete rolands parts ?
iemand daar dan ant woordop ...ralph jijmisschien

:dubbel: :doei:

Origineel geplaatst door Leo
waarom nou weer meteen zo uitpakken, wie schreeuwt zijn frustraties van zich af? wat maakt dat jij over jezelf denkt dat je zo'n oordeel kan vellen, dat je oordeelkundig bent, zeg maar.

Alles in grote letters typen is schreeuwen beste Leo. Het was een aanval uit het niets aan het adres van r-ond én hij spreekt zomaar even in naam van 'iedereen'... dus daar mag men nog niet meer op reageren volgens jou?

:doei:Met vriendelijke groet,
De oordeeldeskundige.

Origineel geplaatst door Jochen
Alles in grote letters typen is schreeuwen beste Leo. Het was een aanval uit het niets aan het adres van r-ond én hij spreekt zomaar even in naam van 'iedereen'... dus daar mag men nog niet meer op reageren volgens jou?

:doei:Met vriendelijke groet,
De oordeeldeskundige.

het ging me om de frustraties, een woord dat sowieso vaak verkeerd gebruikt wordt. dat hoofdletters schreeuwen betekent, weet ik (sinds kort) ook, maar voordat je nou zeker weet dat het om frustraties gaat.....
daar ging het me eigenlijk om. verder niets. er worden vaker van die grote woorden gebruikt waarmee de woorden van en ander dan meteen zo'n exrta lading krijgen, niet vanuit de oorspronkelijke intentie, maar door het commentaar erop.
daarop volgt dan ook nog vaak een balk en splinter verhaal. maar goed...

trouwens, ron is het zelf waarschijnlijk zo vergeten, ik lees net dat hij ook al vergeten is dat hij zelf nogal eens over anderen is begonnen.

sorry (oprecht) dat ik me er weer eens mee bemoeide. geen kwade bedoeling. daar gaik al..... :walker:

Back