mks-50 writing probleem

Eevar

Stamgast
ik heb een probleempje met m'n mks-50. als ik een leuke sound heb gemaakt met m'n programmer en ik wil hem opslaan en ik roep hem opnieuw op is ie weer weg. handleiding erbij gepakt en precies zo gedaan als het er stond maar nee. wat me wel opvalt is dat wanneer ik op write druk er niet komt te staan 'writing complete' ofzo. iemand die weet hoe dit kan?

grtz.

mks

mks

Write vast houden en de bestemming/plek selecteren bijv. 86 en write los.... tada je sound staat nu op plek 86 :)

Toch?

Write protection eerst uitzetten? Maar dan moet hij normaliter wel een 'write protected' fout geven als je probeert op te slaan.

natuurlijk heb ik write protect uit. dat zou wel erg dom van me zijn. wat maakt het verschil tussen een program en een patch uit? ik wil gewoon een patch opslaan dus dat zou toch moeten kunnen.

toets is zowiezo niet stuk. het zou aan de battery kunnen liggen misschien.

Dan zou er een error message met check battery moeten staan

wat maakt het verschil tussen een program en een patch uit? ik wil gewoon een patch opslaan dus dat zou toch moeten kunnen.

De geluiden saved die alleen in de write "tone" functie, een patch nummer is een tone met keyboard info (portamento e.d.)...maar dat weet je al denk ik

Origineel geplaatst door smackos
Dan zou er een error message met check battery moeten staan

De geluiden saved die alleen in de write "tone" functie, een patch nummer is een tone met keyboard info (portamento e.d.)...maar dat weet je al denk ik

Ja natuurlijk, anders zou hij wel erg dom zijn.

Back