Electro-clash

ik hou wel van dat padachtig dingetje erboven:)
dat simpeler dan simpele baslijntje is nog wel leuk, geeft het iets chiptunesachtig vind ik

melodietje waarmee het begint is wel helemaal niet mijn ding en lijkt qua sound ook wat los te staan van het geheel. zou het zelf zeker niet zo prominent als basis gebruiken voor een track.
de track wist me ook niet te blijven boeien, maar als je hem ergens tussenmixt wordt dat minder een probleem waarschijnlijk.

leuke elementen, het nintendo gehalte komt niet corny over, dus dat is wel knap gedaan.. jammer dat de hihat op de beat ligt, ik denk dat een wat softere beat en nog wat style elementen er een betere track van zouden kunnen maken :) en electro clash.. mm als je chicks on speed er over heen laat krijsen vast wel :)

je kan niet 6 minuten doorliften op 1 ideetje
je moet het idee ook in een vorm gieten

zitten wel goede elementen in, maar ik ben het eigenlijk verder wel met fjoesz eens. Misschien dat een paar minuten van deze track wel goed werken op de dansvloer. Om te luisteren vind ik het te eentonig en vlak. Constant hetzelfde basloopje en staccato melodietje gaat mij iig echt vervelen.

Back