[gespot] TR 808 ->321 euro

In het gratis ijdschift meet music staat een tr808 voor 620 Euro ik weet niet
of hij hem nog heeft E-mail = f.dhont@ipso.be,frederic 056428467 = het teefoon nr :)

wel ff melden als iemand heeft gebelt wel zo relax :) anders word hij gek gebelt.
oja bij de advertentie staat Roland tr808 voll org stt.zlfs mt mica bvnp,gn krje E620 Email en tel
ik snapte niet al die afkortingen.

voll org stt.zlfs mt mica bvnp,gn krje = volledig originele staat, zelfs met mica bovenop (???), geen krasje.
ik denk dat ie dat bedoeld, maar wat mica is?? geen idee :D

Dat mica is de stofplaat die orgineel bij de 808 zat. Die kom je niet vaak meer tegen.

Mica is denk kunstof dus dat is de org plastik sheet die er over heen licht
das reax zn sheet zou ik ook nog willen :) ik zou zeggen pak je hamer en je spaar varken :)

Re: [gespot] TR 808 ->321 euro

Origineel geplaatst door timvanpoppel
huidig op belgische Ebay:
TR 808
321 euro

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=925799581

Let ook even op de 'minimumprijs nog niet gehaald'. Wie weet is deze wel 750 eurootjes.
Je had trouwens beter pas tegen het einde kunnen bieden. Nu geef je anderen 7 dagen de tijd om hier over heen te bieden en verhoog je dus zelf de uiteindelijke prijs.

Bij Ebay kun je ook op automatich bieden zetten heb ik wel eens gedaan
vind het erg handig

Wat zijn die grijze vlekken links naast het woord Roland???
Als daar de lak eraf is, dan wordt e uiteinelijke prijs denk ik
ook wel een stukkie lager dan normaal.

Volgens mij moet ie minimaal 750 euro ervoor hebben..

Origineel geplaatst door timvanpoppel
je weet maar nooit

Dat weet ik wel.. ik had de vorige veiling gewonnen en dit is de 2e keer dat ie ´m aanbied. ;)

Op ebay.de staat een tr 808 nog 2 uur 9 min tegaan op 454,88 Euro denk meld het even :)

Doe maar geen moeitje, elke week staat er weer 1 en elke keer de zelfde verkoper (organicsound).
De minimum verkoopprijs wordt waarschijnlijk elke keer niet gehaald en dan probeert hij het weer.
Op dit moment bied hij de 808 2 keer aan. Zoek maar en je zult het zien.

Net als Mark Glinsky met zijn aries modular.

Back