tumult Advanced Gember Lid sinds 8 februari 2006 Berichten 1.319 20 juli 2007 #1 Wie wil er van zijn pulse af of weet er een te koop te staan?
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.777 Locatie G'chem 20 juli 2007 #2 Ik heb een Pulse Ik heb een Pulse Ik heb een Pulse te koop in perfecte staat maar ik woon in Ierland. Vaste prijs is 225euro excl. verzendkosten die uiteraard voor de verkoper zijn. Bij deze pulse zit uitgeprinte manual en adapter. Suc6
Ik heb een Pulse Ik heb een Pulse Ik heb een Pulse te koop in perfecte staat maar ik woon in Ierland. Vaste prijs is 225euro excl. verzendkosten die uiteraard voor de verkoper zijn. Bij deze pulse zit uitgeprinte manual en adapter. Suc6
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.777 Locatie G'chem 22 juli 2007 #3 Re: Ik heb een Pulse Re: Ik heb een Pulse Origineel geplaatst door RockSteadyBeat® .... 225euro excl. verzendkosten die uiteraard voor de verkoper zijn... Zie meer... ff herhaald omdat ik uit je PB'tje opmaakte dat het niet helemaal duidelijk was. Versturen vanuit Ireland naar NL is iig geen 15 euro. eerder 50euro.
Re: Ik heb een Pulse Re: Ik heb een Pulse Origineel geplaatst door RockSteadyBeat® .... 225euro excl. verzendkosten die uiteraard voor de verkoper zijn... Zie meer... ff herhaald omdat ik uit je PB'tje opmaakte dat het niet helemaal duidelijk was. Versturen vanuit Ireland naar NL is iig geen 15 euro. eerder 50euro.
tumult Advanced Gember Lid sinds 8 februari 2006 Berichten 1.319 25 juli 2007 #4 bedankt voor de reacties.. ben inmiddels voorzien..