Past een MPC 2500 in een UDG platentas?

C738

Meubilair
Oké misschien een vreemde vraag, maar ik wil alles zo portable mogelijk hebben.
Ik vroeg me dus af, paste een Akai MPC 2500 in een UDG softbag platentas geval?

deze:
9841_md.jpg

moet dus in deze:

18p1.jpg

Iemand een idee?

-C-

Bij de " jongens van" in Groningen hebben ze volgens mij wel zo`n tas staan en anders bij BSE in Groningen wel. Gewoon ff de mpc mee en passen :)

FF bellen van tevoren of tas er idd is, is misschien wel handig!

Ja oké
maar beetje lullig als ik daar sta van "ja hij past" en dan vriendelijk bedanken en afnokken omdat ik hem 2ehands wil scoren ;)

-C-

Het leven is hard C, ook voor winkelpersoneel.

Ik zou overigens voor meer bescherming gaan. Zeker aan de voorkant zou ik een dun stukje canvas oid echt niet voldoende vinden om de draaiknoppen en het display te beschermen.

Is er geen officiele tas voor? Of een bepaalde 3rd party die er tassen voor maakt?

Bij een Rs7000 paste een SL1200 koffer precies......misschien voor de MPC ook een idee?
Een tas laten stuiteren staat garant voor schade terwijl een koffer daar beter mee wegkomt.

Ik heb nu een 8 HE SKB kist waar de MPC, monomachine, kaoss pad 3 en nog wat kleingoed inzitten (goed beschermd door schuimrubber matten).

Het kleingoed heb ik eigenlijk niet meer nodig dus ik zoek een compactere manier om MPC, mono en KP3 te vervoeren. Zo'n tas leek me daar perfect voor. Mijn mixer heb ik in zo'n stagg popup mixercase.

Als het om alleen de MPC ging zou ik zo'n MPC tas halen of iets vergelijkbaars. :)

-C-

Een plaat is toch 12"? Dan heb je hoog 30,48 cm, breed 30,48 cm...

ik hoopte dat er iets meer ruimte de hoogte in zou zijn :).
16.5 inch ben ik mee gered

-C-

Back