HELP ! Cubase 'pakt' mjin VST Instruments niet meer !?

CJ75

Using keys to open doors
Hallo allemaal,

ik heb laatst 'iets' in Cubase gedaan, maar helaas weet ik niet meer wat.
Probleem is namelijk dat ie mijn VST instruments niet meer 'pakt'. :stupid
Ik ga dus in dat Instruments kolommetje staan en als ik met de muis klik staat er alleen ' always on top?' . Wat heb ik fout gedaan ?

Wie o wie kan mij hiermee hopelijk uit de brand helpen ?

Alvast thnx voor de reacties ! :halleluja

CJ

hij zit waarschijnlijk gewoon achter een ander venster......heb ik ook wel eens (dubbel scherm en dan zit hij ergens helemal achter waar ik hem niet verwacht.)

soms klik ik 2 keer op het vsti buttontje en dan komt hij wel tevoorschijn (wil ook nog wel eens werken)

Waarschijnlijk heb je het pad waar Cubase zoekt naar je vst's gewijzigd. Waar dit precies weet ik niet uit mijn hoofd. Kan vanavond wel ff kijken.

Re: HELP ! Cubase 'pakt' mjin VST Instruments niet meer !?

Origineel geplaatst door CJ75
Hallo allemaal,

ik heb laatst 'iets' in Cubase gedaan, maar helaas weet ik niet meer wat.
Probleem is namelijk dat ie mijn VST instruments niet meer 'pakt'. :stupid
Ik ga dus in dat Instruments kolommetje staan en als ik met de muis klik staat er alleen ' always on top?' . Wat heb ik fout gedaan ?

Wie o wie kan mij hiermee hopelijk uit de brand helpen ?

Alvast thnx voor de reacties ! :halleluja

CJ

... en als je met de Linkermuisknop erop klikt?

Check of je VSTplugins map nog op deze plaats staat

-->programfiles--Steinberg--Cubase--vstplugins

zoniet zoek dan via windows startmenu naar je vstplugins map en zet de map weer terug

groet

Of in Cubase zelf onder devices en dan Plug-in Information. En op het tabje VST Plug-ins kan je bepalen waar jij je vsts hebt staan en welke aan en uit staan.

Hallo,

eigenlijk wel, maar merk toch "dagelijks" dat er vaak niet in gekeken wordt.;) Ook komt het wel voor dat men het wel heeft opgezocht, maar het niet helemaal wordt gesnapt. In zo'n geval kan bijvoorbeeld een KB artikel, dat anders geschreven is en soms een andere of extra screenshot heeft een ander inzicht geeft.

Gr,

Chris

Even los van de vraagsteller, heb ik ook regelmatig een probleem maar weet gewoon niet op welke woorden of hoofdstuken ik in de manual moet gaan zoeken.
En om nou direct alle 1300 pagina's te gaan lezen.......

Back