Oakley TB3031 - HIJ IS KLAAR!!!

Cubik_Planet

Knoppofiel
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

In iets minder dan 3 maanden is het dan eindelijk zover..... afgelopen zaterdag voor de laatste keer de soldeerbout in mijn handen genomen en alle bedradingen vast gesoldeerd......

Het moment was daar..... spanning erop..... geen rookwolken (goed teken) en tranen in mijn ogen van het mooie blauwe LEDje die aanduid dat de POWER op ON is...... (beetje overdreven natuurlijk)

Meteen aangesloten op mijn MIDI inteface, Cubase opgestart...... en ................................... hij deed het!!!!!!! (zucht van verlichting)

:biertje: :biertje: :biertje:

Ik had gisteren een afspraak dus ik moet hem nog helemaal afregelen..... maar wat ik er al uit gekregen heb is een lekker strakke 303 sounds..... hopelijk kom ik er deze week aan toe om hem helemaal goed af te regelen.....

Ik zal ook zo snel mogelijk foto's maken en ze posten in deze thread .... altijd leuk om te zien wat ik er van gebakken heb....en zal ook wat leuke sequences posten als hij helemaal afgeregeld is.....

Nog een kleine samenvatting.....

Aantal uren effectief aan gewerkt (schatting) = 120 uur!!!
Totale kosten, inclusief behuizing (dus compleet af) = +/- € 300,00
Vinden van de onderdelen = Een aantal onderdelen zijn moeilijk te vinden, maar met wat zoek werk lukt dit wel
Leveranciers van de onderdelen = Conrad (80%), DIL, RS-Components, Display electronica
Problemen = Geen, maar enige ervaring en voorbereidend denkwerk is wel vereist!!!

Ok that's it..... moet weer snel met mijn nieuwe aanwinst aan de slag!!!!!

Greetz......

Cubik Planet !!!! :maffia: :maffia: :maffia:

Origineel geplaatst door bambamstudio
Yeah,

waar blijven de beloofde foto's ?? :):):)

Morgen FF snel een digitale camera scoren...... dan zal ik meteen een paar foto's maken..... en de geluiden komen ook snel..... beloof ik..... don't worry!!!

CP

Tof hoor, nice job kerel............ laaat wat horen en zien :okdan:

gr. Mario

Woensdag worden de foto's gepost, als die maat van me zijn digitale camera niet vergeet......

:maffia:

Stay tuned.....

CP

woo.. bring it on :D
klasse man... ik zou zoiets ook wel eens willen doen (als ik tijd heb en zo)
ben benieuwd naar het audioviduele materiaal :)

De beloofde FOTO's!!!!

Niet al te scherp.... het was een vrij goedkoop cameratje..... maar goed..... you get the picture....

LAterzzz...

CP

Attachments

• tb3031-3.jpg
    tb3031-3.jpg
    52,8 KB · Bekeken: 150
Ik heb het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk deze week..... kom er nog niet aan toe om even een zooitje geluiden op te nemen voor jullie..... maar die komen er echt nog wel een keer aan...... hopelijk dit weekend!!!!!!

Doe mijn best.....

Moet weer gaan, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk...... :confused:

Cubik Planet

Back