Ola, Led uit Amsterdam hier!
Coder qua hobby / beroep, ooit begonnen qua audio met modtrackers, (ScreamTracker/FastTracker/ImpulseTracker),
doorgegaan met Jeskola Buzz, en nu een beetje ontheemd zonder software.
(Er is geen software waar ik me op het ogenblik echt in thuis voel helaas
)
Ik heb zelf ook wel eens een VST-plugin links en rechts gemaakt, heb softsynthesizers geschreven, en ben nu van plan om asap. maar eens een Electribe EMX als speelgoed te kopen.
Verder mijn sparetime / hobby-project : BeatHarness.
Een 'semi-automatische' VJ die audio-input analyseert en er visuals op laat zien, gebruik makend van effect-scripts, images, videos en live-camera input.
Doet het erg leuk op verjaardagsfeestjes op de beamer
Nou ja, ik zal hier voorlopig een hoop rondlurken, hopelijk kan ik op den duur zelf ook nog enige waarde toevoegen
Tabee,
Led.
PS.
Oh, mocht iemand dus nog een Electribe EMX1 in de aanbieding hebben...?
Coder qua hobby / beroep, ooit begonnen qua audio met modtrackers, (ScreamTracker/FastTracker/ImpulseTracker),
doorgegaan met Jeskola Buzz, en nu een beetje ontheemd zonder software.
(Er is geen software waar ik me op het ogenblik echt in thuis voel helaas
)Ik heb zelf ook wel eens een VST-plugin links en rechts gemaakt, heb softsynthesizers geschreven, en ben nu van plan om asap. maar eens een Electribe EMX als speelgoed te kopen.
Verder mijn sparetime / hobby-project : BeatHarness.
Een 'semi-automatische' VJ die audio-input analyseert en er visuals op laat zien, gebruik makend van effect-scripts, images, videos en live-camera input.
Doet het erg leuk op verjaardagsfeestjes op de beamer

Nou ja, ik zal hier voorlopig een hoop rondlurken, hopelijk kan ik op den duur zelf ook nog enige waarde toevoegen

Tabee,
Led.
PS.
Oh, mocht iemand dus nog een Electribe EMX1 in de aanbieding hebben...?