Goede morgen mensen, eindelijk eens een nederlands forum gevonden
xal ffkes een kleine beetje vertellen over mezelf. Mijn naam is Joost en ik ben nu 21 jaar. ik ben ooit begonnen met muziek maken met scream tracker pro en fasttracker 2. Tegewoordig werk ik met fruityloops 3.56 en plugins. Mijn style is voornamelijk techno maar ik schuw er ook niet voor om afentoe eens een lekker trance nummertje te produceren. Ik heb een heletijd bij een andere board gezeten waar ik veel heb geleerd over sequencers maar ik leerde er nauwelijks iets over synths en ik vond het tijd me daarin verder te gaan ontwikkelen. Da was het voor nu mensuh!! ik hoop een hoop van jullie te leren en ander-zom haha....
D:I
xal ffkes een kleine beetje vertellen over mezelf. Mijn naam is Joost en ik ben nu 21 jaar. ik ben ooit begonnen met muziek maken met scream tracker pro en fasttracker 2. Tegewoordig werk ik met fruityloops 3.56 en plugins. Mijn style is voornamelijk techno maar ik schuw er ook niet voor om afentoe eens een lekker trance nummertje te produceren. Ik heb een heletijd bij een andere board gezeten waar ik veel heb geleerd over sequencers maar ik leerde er nauwelijks iets over synths en ik vond het tijd me daarin verder te gaan ontwikkelen. Da was het voor nu mensuh!! ik hoop een hoop van jullie te leren en ander-zom haha....D:I