Nieuwe electro track!

Ik vind die vocoder een hoog 'Remkooww from zie Nedderlunts' hebben. Verder is dit meer Franse filterdisco. Niet zo gek origineel, maar ik vind hem wel lekker klinken. Misschien ff harder zetten als hij op de radio voorbij zou komen, zo'n track.

Filterdisco? Zou best kunnen.

Wat me opvalt is dat qua drive het nummer wel wat mist volgens mij. Het is nu wat relaxed.

Doet mij denken aan Thomas Bangalter . Inderdaad het klinkt niet echt electro, maar filterhouse eind jaren '90.

Ik vind het wel tamelijk koel! Die cortala track vind ik wel een stuk beter dan de andere... de kick klinkt duidelijker en het is beter gemixt... de vocoder in je eerste track op myspace is wel een beetje duf idd. Misschien kun je het arrangement wel wat beter maken, nu transponeer je de melodie een paar keer, wat stem-edits en knipjes hier en daar, misschien nog een nieuw element aan het einde introduceren?

'Are you coming' klinkt best lekker, maar iets meer variatie had wat mij betreft wel gemogen. Misschien een break die even wat spanning erin brengt o.i.d. Zie ook de comments van GnarlyBarf :D Het klinkt een beetje 't zelfde met wat mutes hier en daar... De solo is wel weer cool. Verder klinkt het lekker hoor.. 'Cortala' gaat lekker van start, maar op zich gebeurt er verder niet zo gek veel. Kortom, het klinkt allemaal wel lekker, maar een beetje pimpen kan geen kwaad.. denk ik!

Hallo!

ik wil iedereen die zijn feedback heeft gegeven bedanken.
ik ga jullie commentaar proberen aan de liedjes te passen...

dank jullie wel

(h)

kijk ik ben een zeikerd, maar dat viool-loopje in are you coming loopt nét niet helemaal sync in het bpm.. later in het nummer valt het niet meer op (dat moet ik er wel bij zeggen)

die vocoder is is idd een beetje nederlandisch ja en een beetje hard in de mix

in die 2e track vind ik je sound-editing heel gaaf, maar ik mis wat diepte in je kick.
hij wordt ook een beetje weggedrukt door teveel compressie oid lijkt wel, daardoor rommelt het hier- en daar.

misschien nog een lekkere ride en een sub-basje op elke tel erbij knallen?

Back