Spectral Audio Syntrack

Dat klinkt als een.........herriebak, ik kreeg er nauwlijks een fatsoenlijk geluid uit, wat natuurlijk wel aan mij zal liggen.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Dat klinkt als een.........herriebak, ik kreeg er nauwlijks een fatsoenlijk geluid uit, wat natuurlijk wel aan mij zal liggen.

Ben jij niet Ned. importeur geweest van Spectral Audio?

Origineel geplaatst door mikemix

volgens mij was dat martyn van musichouse ...toen ...nu?

Ja dat was ik, Martijn heeft het daarna overgenomen, de Syntrack heeft mij
nooit kunnen boeien, echt lawaai wat daar uit komt.

inderdaad eeen ruisbakherrie ding....maar kan ook wel lekker zijn,,,,uiteindelijk toch maar verkocht :)

Idd.
Ik kocht eens een 101 van jou die ik liet opsturen, bij die 101 zat een foldertje van die Syntrack.
Toen vertelde je mij dat het een geweldig apparaat was, neehoor geintje:D

Idd.
Ik kocht eens een 101 van jou die ik liet opsturen, bij die 101 zat een foldertje van die Syntrack.
Toen vertelde je mij dat het een geweldig apparaat was, neehoor geintje:D

hahaha, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik dat gezegd heb over een Syntrack, maar het zou
natuurlijk kunnen, in "het heetst van de strijd" ik vond de ProTone een stuk beter en de
Neptune een heel stuk beter.

Resume.....ik ben blij dat ik geen importeur meer ben, die weet ik hoeveel van die dingen
op vooraad heeft :)

Resume.....ik ben blij dat ik geen importeur meer ben, die weet ik hoeveel van die dingen
op vooraad heeft :)

ik heb in die aflooptijd bij verschillende winkeliers gloednieuwe spectral audio's kunnen kopen voor zeer leuke prijzen. bepaalde winkels raakten ze aan de straatstenen niet kwijt. protone vond ik leuker dan de neptune, maar ik vermoed dat ik die neit goed heb begrepen, of dat ik een brakke had, want de meeste kenners zijn zeer te spreken over die neptune.

Origineel geplaatst door Leo
ik heb in die aflooptijd bij verschillende winkeliers gloednieuwe spectral audio's kunnen kopen voor zeer leuke prijzen. bepaalde winkels raakten ze aan de straatstenen niet kwijt. protone vond ik leuker dan de neptune, maar ik vermoed dat ik die neit goed heb begrepen, of dat ik een brakke had, want de meeste kenners zijn zeer te spreken over die neptune.

er loopt al een draadje over .....door patatmet aangemaakt !
die lui van spectral audio maaken weer een nieuwe hardware sequencer ,..

beetje zoals de mam zag tie er uit ...dus bedrijf betsaat nog wel

twas idd veel voor weinig en kon best ok klinken
heb de neptune wels idd gehoord
de syntrack slechte 303 clone
wel leuk filter rack ding bv met midi nootjes teken ,....voort wat hardere trancy werk istie best ook denk ik!
[daarhebk niet meer zoo n verstand van:D ]

Back