Upgrade Cubase LE Studio 4

TheVorTeX

Peek en Poke
Nu heb ik net Se3 aangeschaft, lees ik net dat er een Zomeractie van Steinberg is

Upgrade Cubase LE naar Cubase Studio 4 voor slechts € 204
Upgrade Cubase LE naar Cubase 4 voor slechts € 449

Ik wilde mijn se3 upgraden naar studio 4, maar ik kan beter de LE van mijn Audio kaart upgraden.Zonde van mijn gekochte versie ...

Is het trouwens wel de moeite om over te stappen naar Studio4 ?

Als je SE3 in de winkel gekocht hebt, zou je eens kunnen informeren of je die niet gratis of voor een kleine vergoeding kunt ruilen voor een nieuwe versie.

Origineel geplaatst door Lotuz
Als je SE3 in de winkel gekocht hebt, zou je eens kunnen informeren of je die niet gratis of voor een kleine vergoeding kunt ruilen voor een nieuwe versie.

Klopt ... als dat soort merken overstappen naar een nieuwe versie is er altijd een aantal maanden speling. Dus als het niet te lang geleden is krijg je hem gewoon.

Wil misschien van deze aanbieding gebruik maken. Nu wil ik binnenkort een nieuwe laptop aanschaffen, maar zit te twijfelen tussen Mac/PC (wie niet...:) ). Is het nu zo dat er zowel een Mac als PC versie op de DVD-rom staat? Of zijn dat aparte produkten?
Ik weet dat m'n prehistorische versie van Cubase (VST) wel een aparte PC versie is. Ik ben benieuwd......

Back