Glitch The system techno track

Hela hela hoor ik daar nu die hele vette Transformersound (2:05) ?? Heb je hem gesampled? Kan de stemmen niet duidelijk horen dus misschien ook Transformers..Transformers zijn wel vet :halleluja norgen weer met mijn eigen optimus prime op pad..weer 3 weken erop zitten helaas...
=(

Hee Kevin kikke man je bent de eerste die het opmerkt dus volgens mij ook de eerste die het hoord. Yep de sound is het transformeren van een transformer and yep deze heb ik gesampled uit de transformers the movie oude stijl dus. Wat betreft de ander samples deze heb ik uit een gamecube spel gesampled wel tof vind ik zelf.

Enne Tranformers is zeker vet rij zelf in bumblebee maar dan gemaakt door volkswagen en is blauw hahaha ;)

ps. succes op je Mack truck lekker muziek luisteren neem deze track maar mee op reis

prophet2000

prophet2000

Origineel geplaatst door Kevin
Hela hela hoor ik daar nu die hele vette Transformersound (2:05) ?? Heb je hem gesampled? Kan de stemmen niet duidelijk horen dus misschien ook Transformers..Transformers zijn wel vet :halleluja norgen weer met mijn eigen optimus prime op pad..weer 3 weken erop zitten helaas...
=(

DAG KEVIN HEB JE MAIL ADRES ? HET IS IN VB MET DIE PROPHET2000 IK HEB AL VERSCHILLENDE KEREN PROBEREN TE MAILEN MAAR NIKS LUKT HOPELIJK VIA DEZE WEG
GROETEN P junocode@hotmail.com

Leuke techno track. Hier en daar nog wat bijschaven misschien. Maar er zitten heel goeie elementen in.

PS. heb het nu voor de 4de keer beluisterd, en vind het wel origineel. Valt wel op tussen de grijze techno massa. :)

Thanks fjoesz en kubrick

Voor de feedback. Ben zelf ook best te vreden over de track en hij moet zeker hier en daar nog wat worden aangepast. Ieder heeft zo ze ideeen erover en das leuk voor mij kan ermee doen wat ik wil. Veel vrienden en kennisen vinden hem ook erg tof had in de eerste instantie niet verwacht dat ze hem zo cool zouden vinden hahaha.

Kubrick wel leuk dat je aan geeft dat hij opvalt in de grijze techno massa is wel een beetje mijn bedoeling van de tracks die ik maak. Dat het niet ieder zijn cup of thee is is zeker weten.

Gasten op naar de volgende track

Laterrrr

Greetz

Metroid
:biertje:

Back