[track] "Differgence" by Reaver

GuidoR

Turning knobs, heating pads
loa!

trekje door mij en ><I

Aangezien ><I niet veel meer had (20min) is het geen top productie geworden.
Eigenlijke bedoeling was een top40 trance hit maar het is er niet helemaal
van gekomen...

We willen er niemand mee dissen hoor, dit was gewoon leuk en we wilden het delen. :engel:

http://home.wxs.nl/~adema145/Sound2.wma

(rechtstreeks vanuit soundforge ;))

de opname kwaliteit is BUD ! maarja, het idee is duidelijk :W

een beetje te kort om echt een goed 'oordeel' te geven..
eigenlijk vind ik de [sample?]drum geluiden wel goed werken. alleen de arpeggio's vind ik een beetje iel klinken. Zou iets meer mee kunnen dacht ik. Het mist toch iets.

maarre .. lag het aan mn windows media speler of was ie erg zacht opgenomen? ik zou zeggen, probeer de opnamekwaliteit beter te krijgen ...

Er mist _iets_?

Er mist _iets_?

hehehe :)

lekker trekje hoor!

Der mist wel meer dan iets :) stringetjes sampletjes etc etc... maar ja, in 20 minuten krijg je niet echt veel voor elkaar helaas ;)

Volgende keer gaan we er mee verder...

op naar jan wayne!

Laatst gewijzigd:
Opname is idd niet ok...

drums zijn geen samples, alleen de crash de rest is jomox xbase.

Arpeggio loopt niet helemaal sync en dat komt doordat ik de OS van mijn Korg niet geupdate krijg :(

hmmmmm okay

hmmmmm okay

okay dan klinkt lekker, krijg het id dat ik ergens in de jare tachtig zit met deze track.
echter is de snare toch iets waar ik iets van moet zeguh, ik vind de snarete helder en te hard naar voren komen om het tot een geheel te laten klinken en net als derest ik heb ook het gevoel dat de track iets mist iets van een edge ofzo

snaretje is wat aan te doen... moeten we gewoon de noise knop iets terug draaien :)

De kick klinkt een beetje hol, meer een 'pok' dan 'kick'. En die Jomox kan toch juist zo lekker stampen? ;)

Verder valt er idd niet zo heel veel over te zeggen...

Die hihats zijn wel lekker zeg.

hahaha

de kick is idd een beetje plok had liever wat meer pam pam pam

Het is in 20 minuten gebeurd....helaas klinkt t daar ook naar no offence guys :D

dan hebben ze het nog rustig aan gedaan.. :duivels:

hm, ik ben eigelijk helemaal niet enthousiast over deze trek. Het is niet afgemixt de beats zijn saai en de basslijn is vals notabene! (of de lead hoe je het bekijkt :)

ik kan me niet voorstellen dat je serieus tevreden bent met deze productie, volgens mij kan je beter wat meer dan 20 minuten erin stoppen en de track pas releasen als je er 100% tevreden mee bent.

succes!

hmmm

hmmm

Origineel geplaatst door Quibbler
hm, ik ben eigelijk helemaal niet enthousiast over deze trek. Het is niet afgemixt de beats zijn saai en de basslijn is vals notabene! (of de lead hoe je het bekijkt :)

ik kan me niet voorstellen dat je serieus tevreden bent met deze productie, volgens mij kan je beter wat meer dan 20 minuten erin stoppen en de track pas releasen als je er 100% tevreden mee bent.

succes!

Natuurlijk zijn we niet serieus tevreden... we vonden het gewoon leuk om even te posten... We gaan hier nog wel een keer mee verder... We hadden gewoon dikke pret en wilden het delen ;)

nou ><I,

Ik moet je wat bekennen... ik heb het rondgestuurt als demo.

uuuuuuuhm....

:D

mag ik vragen waarom je een track waarvan je zelf vindt dat de opname kwaliteit en de productie niet echt goed zijn in godsnaam gaat rondsturen als demo? om de labels te laten horen dat je ook matige tracks kan produceren? ;)

Olaf

Ik hoop voor stokjes met een X dat ie grappig wil zijn.. 8o)

Origineel geplaatst door olafmol
mag ik vragen waarom je een track waarvan je zelf vindt dat de opname kwaliteit en de productie niet echt goed zijn in godsnaam gaat rondsturen als demo? om de labels te laten horen dat je ook matige tracks kan produceren? ;)

Olaf

WHAHAHAHA!!!
ghehehehe.. het valt me nog mee dat je het _matig_ noemt ;)

jeetje... uuuhm, jah dat was bedoeld als grapje :D

denk je serieus dat ik dit ga rondsturen????

volgens mij ga ik pas een demo opsturen als sinterklaas en kerst op één dag vallen (toepasselijk rod deze tijd ;))
m.a.w. ik zal mijn producties nooit goed genoeg vinden om de mensen van de labels er mee lastig te vallen...

oeps. nix gezegd ;)

Back