Apple drivers voor terratec

fuse

Gepokt en gemazeld
Eindelijk de straf voor Apple gebruikers. Terratec hardware. Gegarandeerde vastlopers en andere zaken.

Nou ja, denk dat je wel wat meer moeite moet doen om Apple gecertificeerde drivers te krijgen. Of Terratec had via de Emagic connectie iets geregeld. (je weet het niet!)

Wel OS9 en OSX drivers. Da's wel relaxed.

Voor meer info:
www.terratec.de

Hoezo?

De SoundBlaster hebben ze al gehad bij Apple. Slechter dan dat kan het echt nooit worden.

Origineel geplaatst door bikkel
Hoezo?

De SoundBlaster hebben ze al gehad bij Apple. Slechter dan dat kan het echt nooit worden.

Ouch! Oftewel de CrashTech van de geluidskaarten. :P
Ach joh, met een Apple koop je een goede kaart, toch geld zat. :)

Hoezo straf voor Apple gebruikers? XP kan er ook wat van. Mijn Terratec speelt me regelmatig op: "Gegarandeerde vastlopers", latency van 35ms (op een goede dag), geen fatsoenlijke ASIO mogelijk. Nee, ik had beter af geweest met een OEM soundblaster van 25 piek.

Re: Apple drivers voor terratec

Origineel geplaatst door fuse
Nou ja, denk dat je wel wat meer moeite moet doen om Apple gecertificeerde drivers te krijgen.[/url]

Apple gecertificeerde drivers??? nog nooit van gehoord, en als ze echt niet bestaan zegt dat al genoeg over de terratec-drivers...

enne... johan... ik denk dat fuse dat juist bedoelde, dat is onze straf, dat wij nu ook die crashes krijgen... ;)

Re: Apple drivers voor terratec

Origineel geplaatst door fuse
Eindelijk de straf voor Apple gebruikers. Terratec hardware.

:)

Back