ok moj...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ook mooi onder dit forum:

Most users ever online was 10 on - 04-07-2001 at - 21:26.

Terwijl er maar 8 members zijn.........

lol

anonymous

anonymous

Je moest je eerst aanmelden op t board.
Maar dat heb ik uitgezet. Dus je kan gewoon als guest kijken. :)

Maar om te posten moet je geregristreerd zijn.

Dus 10 kan wel dit is gebeurd nadat ik alle oude board members een meeltje had gestuurd.

Maak jullie maar niet druk om die members. Ik heb er een jaar over gedaan om 60 leden bij elkaar te krijgen. En nog zei bijna niemand wat. Je moet toch de echte synthfreaks zien te bereiken, maar het lijkt wel of ze in Limburg al uitgestorven zijn, op leon na dan. Ik ben gewoon mensen bij marktplaats.nl mailtjes gaan sturen, dat werkt het beste. Of reclame maken op de site van feedback.nl en dat soort dingen.
Veel succes met leden werven.

reclame

reclame

Ik denk dat 'n hoop gasten op engelstalige forums zitten, zoals sound on sound of audioforums.com. Daar zit ik wel in ieder geval. Dus ga ik daar NU even 'n paar nederlandstalige posts neerplempen, over dat alle kaaskoppen die daar zitten hier heen moeten komen.
Hee kan er trouwens niet 'n iets pakkendere URL geregistreerd worden? www.synthforum.nl is nog vrij...

Leuk idee

Leuk idee

Tja dat lijkt mij een goed plan maar de opzet van mij was om deze zooi eerst aan de gang te krijgen en al zitten we dan op een lid of 200 dan kan ik naar sponsors opzoek. Want je weet het he ONS BEN ZUNNIG hahahaha.

Maar t komt wel goed. ;)

Kijk het zit zo de eer gaat naar Wiener303 dat is volgens mij de eerste nederlander die begon met een Nederlands synth forum.

Ik heb het alleen iets meer pro aangepakt. Maar voornamelijk alleen om te zien of t wel uberhaupt aanslaat.

En het begint erop te lijken :).

Nu alleen nog de hele zooi in t nederlands vertalen wat extra dingen toevoegen en dan gaan we er helemaal voor.

www.dutchsynthforum.nl of www.synthforum.nl maakt niet uit wat als we onze vragen en wensen hier maar kwijt kunnen over onze kindjes.

Wat was dit toch allemaal een mooie tijd.... vroeger.... snif... 8 members...

ehm ..

je vond t mooier met 8 members? *snik* toen was ik er nog niet

Toen had ik nog een vriendin geloof ik... ik was weer in een dramatische bui.. :(

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Toen had ik nog een vriendin geloof ik... ik was weer in een dramatische bui.. :(

Nog steeds in die bui zo te lezen... ;{

R.

Ik denk dat er bij the gas station ook nog wel wat nederlanders te vinden zijn...

inmiddels is t niet meer zo dat er heel weinig leden hier zijn hoor stickx

Origineel geplaatst door Pjotr G
inmiddels is t niet meer zo dat er heel weinig leden hier zijn hoor stickx

Helemaal mee eens, jullie moeten toch echt eens naar de stats kijken! Dit forum heeft best groeipotentie!

je vergat te zeggen

Aangezien het oude thread omhoogschop dag is....

<ZWARTKIJKER> Mmmh... ik denk dat je veel verdere groeipotentie wel op je buik kunt schrijven :frons: </ZWARTKIJKER>

... iedereen zit hier al! ;)

zijn er ondertussen al meer als 8 leden ?

stuk of 10 ofzo..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back