Welke noten?

Groene ridder

Ouwe rot
Ik heb onlangs een toffe bass-patern gevonden, die ik met mijn groovebox wil namaken.
Kent toevallig iemand de noten?
Het komt van een TB-303 (zie bijlage)

Groeten,

Attachments

• welke noten_.mp3
    159,7 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door smackos
Hey ff iets anders heb jij ooit in de rubriek "voor de leeuwen" gestaan in de Sjors en sjimmie/Eppo Wordt vervolgdt :D?

Van de tekeningen die ik gemaakt heb is er eigenlijk niet echt iets gepubliceerd.
Ik heb wel ooit mee gedaan aan de Lierse Cartoonale.
Daar is toen wel een boek van gepubliceerd met alle cartoons (ook 3 cartoons van mij)
Maar dat is al verschillende jaren geleden.

Van mijn stripverhaal is nooit iets gepubliceerd.
Het blijft voorlopig bij een site

Origineel geplaatst door Groene ridder
Van de tekeningen die ik gemaakt heb is er eigenlijk niet echt iets gepubliceerd.
Ik heb wel ooit mee gedaan aan de Lierse Cartoonale.
Daar is toen wel een boek van gepubliceerd met alle cartoons (ook 3 cartoons van mij)
Maar dat is al verschillende jaren geleden.

Van mijn stripverhaal is nooit iets gepubliceerd.
Het blijft voorlopig bij een site

Ah ok ik dacht je tekenstijl te herkennen, eind jaren 80 kon je een strip insturen naar die tijdschriften en dan werd het beoordeeld door bekende striptekenaars...zoals Bert Bus en Robert v.d.Kroft :D

Altijd leuk een synthliefhebber en striptekenaar

Nog verder offtopic:

Ik zat een tijdje terug vlak naast Han Peekel in een eettentje. :D. Ik kon me nog net beheersen. Een donald duck imitatie lag op het puntje van de tong.

Zo te horen gebruikt ie 1 noot in verschillende octaven. Naar mijn idee een C

En waarschijnlijk heeft ie gewoon akkoorden met bijv c3 c4 c5 gemaakt en een arpeggio erover gezet die random noten uit die 3 toonhoogtes pakt

Back