CraZ
..
Hela hola.. heb ik de nieuwe potmeters voor mijn 303 eindelijk binnen.. en er netjes ingezet, doet ie het niet meer. Dat wil zeggen.. ergens aan het einde van het signaalpad gaat er iets niet goed. Zowel via de koptelefoon- als via de normale uitgang heb ik een heel zwak signaal (hoorbaar.. maar niet veel meer dan dat).
- De VCA is in orde (getest), krijgt signaal (het signaalpad zelf is niet onderbroken.. anders zou ik helemaal niets horen) en voeding.
- De volume potmeter is in orde..
- Gate en envelope signalen zijn ook in orde
Op het plaatje hieronder zie je wat ik persoonlijk als verdacht gebied acht voor deze 'storing'.. maar ik kan het mis hebben natuurlijk. De spanningen die ik meet op c,b en e van de beide transistors zijn gelijk aan die van een wél functionerende 303 (als dat wat zegt.. ). De externe audio komt overigens 'gewoon' op normaal volume beide uitgangen uit..
- De VCA is in orde (getest), krijgt signaal (het signaalpad zelf is niet onderbroken.. anders zou ik helemaal niets horen) en voeding.
- De volume potmeter is in orde..
- Gate en envelope signalen zijn ook in orde
Op het plaatje hieronder zie je wat ik persoonlijk als verdacht gebied acht voor deze 'storing'.. maar ik kan het mis hebben natuurlijk. De spanningen die ik meet op c,b en e van de beide transistors zijn gelijk aan die van een wél functionerende 303 (als dat wat zegt.. ). De externe audio komt overigens 'gewoon' op normaal volume beide uitgangen uit..