KeesVerkerk
Ouwe rot
Ik zoek een goeie betaalbare firewire interface (usb kan ook, maar dan wel low latency) heel basic, maar dan wel met hele goeie converters (niveau ala digi 002, motu &rme)
weet iemand iets??
weet iemand iets??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
klinkt zeker interessant, ik kende alleen de audiofire pro, die witte,, thanx
(niveau ala digi 002, motu &rme)
weet iemand iets??
wat een obscuur bakkie is dat, ik kan er geen reviews over vinden en hij wordt ook op gearslutz and musicians friends doodgezwegen,, bizar!!!
Origineel geplaatst door JelleWaltman
Presonus Inspire?
Origineel geplaatst door Slipperman
op mijn vorige opleiding werd deze gebruikt en was geen verkeerd apparaat. Zeer zeker niet. Werkte onder windows (op een brakke compaq/hp machine (die bakken waren helemaal afgeragged)) goed met cubase.
geen idee eigenlijk... op dat moment was ik meer een beginner en van bovenstaande merken had ik nog nooit gehoord...Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Wat vond je van die converters??
Ik denk dat de konnekt 8 kwa converters het interesantst is voor mij op dit moment
Origineel geplaatst door Slipperman
mbox hoef je niet met pro tools te gebruiken. Werkt op mac via coreaudio gewoon in andere DAWs waaronder cubeest, logic, digital performer en zelfs cockos reaper...
daarbij, een fireface 400 kost volgens mij net zoveel of misschien meer dan die apogee en die fireface is wel groter (maar misschien dat je daar juist meer aan heb)
Mocht je het al in die hoek gaan zoeken, overweeg dan de presonus firestudio al kan ik je niet garanderen dattie 100% lekker werkt op mac... Heb op me iMac aardig wat gezeik ermee (ben inmiddels beta tester) maar de geluidskwaliteit is echt retegoed.