Tegels onder de monitors?

The Untitled

Ouwe rot
Oke het verhaal zit zo;
Ik werkte eerst op een oud tv meubel, met een laptop en een hifisysteempje in een klein hoekje van mn kamer.
Dit vanwege ik nergens anders de shit kwijt kan.
Voor de komst van mn monitor speakers wou ik het hoekje/tv meubel een klein beetje verbouwen.
En dat ik mn midi controller ook wat beter kwijt kon, dan dat ding op 2 plankjes aan de tv meubel vast getimmerd.

Ik heb nu een houten plaat op/over de tv meubel getimmerd, zodat ik mn laptop maar vooral de monitors beter kwijt.
(De tvmeubel wat naarvoren en in het midden van het hoekje geplaatst, zodat je meer breedte en links en rechts meer ruimte krijgt)

Het probleem;
Onder de houten plaat waar mn monitors op staan, is nu een holle ruimte onstaan.
En dit hoor je ook erg goed terug helaas.
Het klinkt allemaal nu ook ''hol'' hehe.

Nu heb ik eens ergens gelezen dat ze tegels onder de monitors hadden.
Vraag me niet waar ik dit gelezen heb, en waar de tegels goed voor waren..
Maar zou een tegel mijn probleem ook oplossen?:D
En wat zijn de alternatieven?

ik ben benieuwd :)

stoeptegels onder een box, omdat massa (gewicht) moeilijker trillingen opneemt en dus ook moeilijker doorgeeft.

De holle ruimte kan je inderdaad het beste opvullen met boeken of ander materiaal dat massa heeft, maar wel rekening houden met wat de kast toelaat.

bedankt voor de reacties

ik zal kijke of ik foto's van de situatie kan maken..
diezelfde monitor stands word niks, kan ik nergens op een goeie plaats kwijt.

de holle ruimtes opvullen is een idee, maar in de holle ruimte liggen ook kabels en warm wordende adapters.
Verder nog oude stekkerdozen, waar ik de aarde pennentjes uitgesloopt heb.
Deze stekkerdozen geven soms al een flitsje als je er een stekker in stopt, dus ik weet niet of het wel zo´n goed idee is om het met wat dan ook op te vullen.
+ het is aardig weg gewerkt, zodat ik er ook geen zicht op heb mocht er wel iets aanbakken..

verder kwam ik nog deze foto tegen;
http://members.home.nl/dennis.veltman/labfoto/4.jpg
deze gast heeft kleine monitor stands, zou misschien dit het probleem kunnen verhelpen?

misschien die contactdozen eens vervangen voor nieuwe als je ze niet vertrouwt,
en als je er noiu eentje neemt met van die voorgemaakte ophanggaten oid, dan kun je m mooi Onder je buro hangen met 2 of 3 schroefjes. en alsnog boeken in die lege ruimte doen . of stoeptegels? (rekening houdend met wat je buro kan hebben zie boven)

Back