The Untitled
Ouwe rot
Oke het verhaal zit zo;
Ik werkte eerst op een oud tv meubel, met een laptop en een hifisysteempje in een klein hoekje van mn kamer.
Dit vanwege ik nergens anders de shit kwijt kan.
Voor de komst van mn monitor speakers wou ik het hoekje/tv meubel een klein beetje verbouwen.
En dat ik mn midi controller ook wat beter kwijt kon, dan dat ding op 2 plankjes aan de tv meubel vast getimmerd.
Ik heb nu een houten plaat op/over de tv meubel getimmerd, zodat ik mn laptop maar vooral de monitors beter kwijt.
(De tvmeubel wat naarvoren en in het midden van het hoekje geplaatst, zodat je meer breedte en links en rechts meer ruimte krijgt)
Het probleem;
Onder de houten plaat waar mn monitors op staan, is nu een holle ruimte onstaan.
En dit hoor je ook erg goed terug helaas.
Het klinkt allemaal nu ook ''hol'' hehe.
Nu heb ik eens ergens gelezen dat ze tegels onder de monitors hadden.
Vraag me niet waar ik dit gelezen heb, en waar de tegels goed voor waren..
Maar zou een tegel mijn probleem ook oplossen?
En wat zijn de alternatieven?
ik ben benieuwd
Ik werkte eerst op een oud tv meubel, met een laptop en een hifisysteempje in een klein hoekje van mn kamer.
Dit vanwege ik nergens anders de shit kwijt kan.
Voor de komst van mn monitor speakers wou ik het hoekje/tv meubel een klein beetje verbouwen.
En dat ik mn midi controller ook wat beter kwijt kon, dan dat ding op 2 plankjes aan de tv meubel vast getimmerd.
Ik heb nu een houten plaat op/over de tv meubel getimmerd, zodat ik mn laptop maar vooral de monitors beter kwijt.
(De tvmeubel wat naarvoren en in het midden van het hoekje geplaatst, zodat je meer breedte en links en rechts meer ruimte krijgt)
Het probleem;
Onder de houten plaat waar mn monitors op staan, is nu een holle ruimte onstaan.
En dit hoor je ook erg goed terug helaas.
Het klinkt allemaal nu ook ''hol'' hehe.
Nu heb ik eens ergens gelezen dat ze tegels onder de monitors hadden.
Vraag me niet waar ik dit gelezen heb, en waar de tegels goed voor waren..
Maar zou een tegel mijn probleem ook oplossen?
En wat zijn de alternatieven?
ik ben benieuwd