waar moet ik mn synths naar toe brengen?

talkboxert

De man achter Exceeder
Hela!

Ik krijg binnenkort een smak cash, en dan kan ik eindelijk een aantal van mn lieve synths een opknapbeurt geven.

Mijn vraag is nu bij wie kan ik dat T beste laten doen.

Beetje een kwestie van wie heeft tijd/woont dicht bij/heeft er kaas van gegeten. (ik kom uit amsterdam

Het gaat om T volgende:

Monopoly (is echt iets goed mis mee...

Pro-one (toetsenbord moet schoongemaakt

Juno 106 (nieuwe batterij

Talkbox (slangetje moet uitgepoerd worden :)

In de verkoopsectie zie ik vaak items die net gepamperd zijn door "boemtjak"
misschien hem ff pben?

grts

Talkboxert

Boemtjak,Senso,Conso,Matrixxx,Mike Philco en nog meer van die puike synthdokters!

Bert Vermeulen...omg. van Utrecht niet te duur en je hebt je spullen snel weer gefixt retour.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Bert Vermeulen...omg. van Utrecht niet te duur en je hebt je spullen snel weer gefixt retour.

Klopt ga ik ook altijd naar toe top monteur.

Heeft iemand contactgegevens van deze persoon? Ik heb nog een MKS-20 die niets meer doet...

kan iemand in de buurt van tilburg een 606 nakijken?

Origineel geplaatst door justd
kan iemand in de buurt van tilburg een 606 nakijken?

Twiki zit in de buurt, hem even mailen...
Hij heeft mij ook ooit 's geholpen, en was allemaal heel netjes!

Dr. No

Dr. No

Origineel geplaatst door Alex Omega
Boemtjak,Senso,Conso,Matrixxx,Mike Philco en nog meer van die puike synthdokters!

Conso wil graag van dit lijstje afgehaald worden!

Ik heb het namelijk hartstikke druk,

en daarbij slaag ik er op eigen kracht op z'n best in om een knoopcel batterij in een Boss SE-50 te verwisselen.

En voor wie dat zelf ook nog niet aandurft:

Knoopcelbatterijtje kopen type CR2032.
Lunch.
Stroomsnoer van de Boss uit het stopcontact halen.
De zes kleine schroefjes uit de Boss draaien met een kleine kruiskopschroevendraaier.
Kort een stuk ijzer vastpakken om je statisch te ontladen.
Thee of koffie zonder cafeine - rustig blijven!
Het batterijtje zie je dan al in een metalen jasje zittenin de Boss zitten.
Vervolgens voorzichtig de batterij eruit trekken, en goed kijken welke kant van de batterij waar zit!
Nieuw batterijtje aan de zijkanten vastpakken (anders kan -ie gedeeltelijk ontladen, batterij erin schuiven.
Zes schroefjes er ook weer in doen.
Koffie(zonder cafeine,we zijn er nog niet!) Koppie erbij houden!
Stroom er weer op.
Parameter (arrow up) en Value (arrow down) tegelijk ingedrukt houden, en power inschakelen.
Als je de factory presets wilt terugzetten, dan Write indrukken wanneer de Boss je vraagt (met een boodschap op het display, want de vocoder werkt in deze fase nog niet): 'Do you want to initialize?'
Jack kabels erin etc.)
Groot glas water, zweet afdeppen met schoon badlaken. Easy!
Als het werkt: hard lachen en een sixpackje (GEEN Heine***!) opentrekken :mega:

Durf je het toch echt niet aan dan kun je emailen: www.the-boss-lithium-coin-battery-replacement-doctor.com

Omdat ik me als tweede klus heb voorgenomen een webserver te gaan bouwen, dit weekend, en die daarna te installeren kan het zijn dat de website niet bereikbaar is. Omdat ik werkelijk geen idee heb hoe zoiets werkt kan dat nog trouwens wel weken zo blijven.

:okdan:

Kostelijk....:halleluja

Origineel geplaatst door daantje
Twiki zit in de buurt, hem even mailen...
Hij heeft mij ook ooit 's geholpen, en was allemaal heel netjes!

Ja prima monteur en nette prijzen.

zijn er momenteel reparateurs actief in Z-H (Rotterdam)? Heb het een en ander waar ik een pro naar wil laten kijken

Jack Valentijn (labofsound.nl) is naar Rotterdam aan het verhuizen, weet niet of die alweer spullen aanneemt.

Ik heb goede ervaringen met Mike Philco (zeker voor je MonoPoly zou ik contact met hem opnemen) en met Maarten Halmans (artefacts.nl).

Back