waar moet ik mn synths naar toe brengen?

Nu het toch over reparateurs gaat, is hier iemand die smd kan solderen? Bij het uitbouwen van mijn WMD gamma wave source is een condensator eraf gevallen. Ligt hier al meer dan een maand en weet niet wat ik ermee moet doen.

Attachments

• IMG_0979.jpg
    IMG_0979.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 84
Zo te zien is een van de soldeereilandjes afgebroken. Dat wordt lastig dan want dan moet gekeken worden waarmee dat eilandje contact maakt en dan via een draadbrug dat opgelopst worden. Niet mij pakkie aan want het kopen van een nieuwe kaart is naar mijn inschatting goedkoper.
Mocht ik ongelijk hebben en het blijkt een hele dure kaart te zijjhn, dan kunnen we praten.
Als je een schema kan vinden dan helpt dat ook een hoop.

Een tijdje terug vond ik hier een topic waar alle reparateurs zich voorstelden en hun specialiteiten vermeldden. Misschien kan dat topic ge-update of beter nog "gepinned" worden, aangezien de vraag eigenlijk altijd relevant blijft (en reparateurs stoppen, beginnen, verhuizen, etc.)

Ik was ooit heel tevreden met Jos van Zoest in Meppel. Die kan zelfs het onmogelijke, zoals een moederbord die in tweeën ligt, repareren.

Back