* CLASSIC VIDEO CLIP *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Damn...beetje té weinig aanwezig geweest op het forum de laatste maanden, dunkt me....:(

EXTRA EXTRA!! READ ALL ABOUT IT!!!

NEWS FLASH!!!

6TRAK en ik zijn bezig om een videoclip servertje op te zetten.
Daar vandaan kan men o.a. alle videoclips downloaden die de afgelopen 4 weken de revu hebben gepaseerd.

Maar ook videoclips die niet zijn verschenen in de thread zijn daar te downloaden. :maffia:

Ook is het mogelijk om eigen videoclips te uploaden.. ;)

Meer info volgt over a short period..

Grtzz... :biertje:

Hierbij wens ik iedereen een Muzikaal 2003 toegewenst!! :kroon:

Ah..dat is leuk...een herkansing:okdan:
Ik heb trouwens wel een aantal clips van Jarre, net de "Oxygene 10 Dance Mix" clip binnengehaald. Hier ook leuk vintage gear op te zien, waaronder een EMS VCS 3 enzo....

.. dat zou gewoon :luv: schitterend :luv: zijn, ik heb 'r ook een paar gemist... !

.. trouwens, een poll: welke was de beste clip!, is dat 'n leuk idee? Ik ga voor 19 van Paul Hardcastle.

Ik zou het niet weten...heb er geen één gedowned.
Maar ik vind clips waarin je ziet dat die mannen met die gear zitten te rotzooien altijd wel iets hebben. Die gear die destijds zo "gewoon" was, en waar velen van dit forum nu zo naar hunkeren en dus eigenlijk heel "speciaal" is...

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
.. trouwens, een poll: welke was de beste clip!, is dat 'n leuk idee? Ik ga voor 19 van Paul Hardcastle.

zou zeker een loik idee zijn... 1 probleem... er zijn meer dan 50 clips geplaats dus die poll gaat niet lukken in een thread...
men zou natuurlijk gewoon als post bijv. de 3 beste clips kunnen plaatsen... :)

mischien kunnen Eraz en ik wel een poll op www.start2pray.nl zetten... nog ff zien... mono sux, we all luv stereo

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Mooi is dat..

Ben ik er 1 1/2 week niet..alle clips gemist verdorie!!!!!

Aphex Twin MOET ik hebben...kan dat nog???

Wat nou????:stupid :stupid

Ik heb lang nagedacht.. mijn lijstje is:

1) P. Hardcastle ............... 19
2) Kraftwerk ................ Der Telefon Anruf
3) OMD ................. Maid of Orleans

wie volgt?:okdan:

Origineel geplaatst door 6 trak
come to daddy is nooit geplaatst... is ook geen classic in de zin van 'voor 2000'
maar... zal zeker op de clipserver verschijnen binnenkort 8)

Windowlicker kwam pas na Come to Daddy, dus die mag ook (Come to Daddy dus) >:|

is er ook ergens een clip of pic met een JP-8 in actie?

dat was deze:

banner036.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back