klinkske
boeketje voor de vrouw
Weldra gaat de studio uit elkaar en ik dacht dat het misschien interessant is om van die gelegenheid een video te maken waarin ik toon hoe ik mijn gear heb uitgestald op custom stands. Uiteraard bestaat dat dan uit verschillende opnames (voor en na de demontage) dus vraag ik even naar tips.
Ik gebruik mijn iphone en mijn imac. Ik ga geen software kopen om de beelden te bewerken. Het moet makkelijk werken en ik ga niet teveel werken met verschillende camera standpunten.
Welke software gebruik ik voor de beelden an elkaar te plakken?
decennia geleden gebruikte ik imovie maar ik denk dat dit ondertussen belegen kaas is
Schitterend natuulijk als je een windows oplossing hebt maar voor mij totaal niet waardevol
Ik gebruik mijn iphone en mijn imac. Ik ga geen software kopen om de beelden te bewerken. Het moet makkelijk werken en ik ga niet teveel werken met verschillende camera standpunten.
Welke software gebruik ik voor de beelden an elkaar te plakken?
decennia geleden gebruikte ik imovie maar ik denk dat dit ondertussen belegen kaas is

Schitterend natuulijk als je een windows oplossing hebt maar voor mij totaal niet waardevol