Eventide

Die hebben toch alleen TDM versies?

Er zijn hier niet veel die TDM's kunnen draaien.

Re: Eventide

Origineel geplaatst door PrinsJan
Iemand ervaring met de Eventide bundle ?

Als ik naar je studio kijk dan kan je daar nog lichtjaren mee vooruit...waarom daar niet eerst alles uithalen en dan eventueel een Eventide bundel kopen...De muziek die jij maakt is toch heel goed voorzien van gear in jouw studio???
Ik weet niet of je nog voor derden werkt/produceert want je hebt echt veel dik spul.

Ja, die Eventide bundles zijn wel te gek, al gaat mijn voorkeur toch eerder uit naar een H-3000 hardware versie.

Je kan op de site van Eventide overigens gewoon een demo downloaden.

Re: Re: Eventide

Re: Re: Eventide

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Als ik naar je studio kijk dan kan je daar nog lichtjaren mee vooruit...waarom daar niet eerst alles uithalen en dan eventueel een Eventide bundel kopen...De muziek die jij maakt is toch heel goed voorzien van gear in jouw studio???
Ik weet niet of je nog voor derden werkt/produceert want je hebt echt veel dik spul.

Dank je. Werk samen met iemand anders in deze studio (verhaal staat op myspace), we zijn overal tevreden mee, maar ik mis af en toe in de effecten creativiteit. We hebben de duurste galm staan die er bestaat, de lexicon 960, maar ik vind het allemaal maar niks eigenlijk voor onze muziek. Overprijste en overschatte bak. De effecten bundle die in de buurt komt van wat ik zoek is Soundtoys, daarvan maak ik ook al gretig gebruik.

Hoorde laatst de Eventide H8000FW daarop ben ik echt verliefd geworden. Maar dat ligt nu even buiten budget, aangezien er nog bepaalde dingen niet betaald zijn :) Vandaar dat die plug-in bundle van Eventide even door mijn gedacht ging.

Bedankt voor de complimenten overigens.

Back