novation remote edit automap

delarge

Nieuwkomer
ok dit is de situatie: ik zou graag mijn oddity-vst gebruiken en besturen met de novation remote. Nu dit werkt o.k. in live en in cubase met de plug-in template ( 38 ). Er zit echter ook een template in de remote voor de stand-alone versie van de oddity ( 13 en 14 ), en de layout van deze template is veel beter. Is er nu een gemakkelijke manier om de plug-in-template (voor een bepaalde vst, zoals hier de oddity) te editten zodanig dat deze hetzelfde is als de stand-alone-template. Ik kan natuurlijk ook via de learn functie werken, maar ik vroeg me af of er geen snellere manier is (bv met de template editor ofzo).

ik heb ondertussen nog wat verder gezocht, en ik weet eigenlijk niet meer of het wel eigenlijk wel mogenlijk is om de manual template (of stand-alone zoals ik het eerder noemde) via 'cut & paste' om te zetten is in een overeenkomstige automap. ik heb echter wel een mooie automapping van de oddity gevonden op de novation remote SL yahoo group. Een echte aanrader voor alle remote SL bezitters die toch wat aan de luie kant zijn, zoals ikzelf dus.

een nieuwe vraag: "Kent iemand nog andere plaatsen waar mensen hun edits van de automaps ter beschikking stellen voor download?"

grtn

Men is niet erg scheutig met templates of ik heb op de verkeerde plekken gezocht, dat kan ook natuurlijk.
Op the user group van de remote SL op Yahoo, staan wel een aantal automaps.
Zelf gebruik ik automap eigenlijk niet. Ik programmeer al mijn templates op maat, naar mijn wensen.

Nu moeten dat maar net de templates zijn waar jij iets aan hebt.
Ik zal hieronder een opsomming geven van templates die ik heb of nog mee bezig ben.
Als er iets van je gading tussenzit hoor ik het wel.

Tracktion 2, KLC-M1/Wavestation, KLC-MS20, KLC-Legacy Cell, KLC-polysix, KLC-mono/poly, Modell-E, Bassstation, MicroKorg, G2 basic, G2 sequencer, G2 NL3, G2 DX, Varios-8, Varios-303, D2.

groet

Tom

Back