sounds w30 van verschillende disk op 1 disk

kubrick

Gedeactiveerd account
Hallo, weet er iemand hoe ik een selectie geluiden van verschillende w-30 disks op 1 disk kan krijgen via de Roland w-30. De handleiding is nogal heel onduidelijk hierover.

Stuk voor stuk inladen , en dan weer opslaan.

ga naar load
load patch
(eventueel delete unused patches to free up memory en tones !)
(eventuell check om uit te zoeken hoeveel memory en tones de nieuwe patch nodig heeft)
press load
herhaal tot memory gevuld is en of tones opgebruikt, daarna saven.

Origineel geplaatst door sunny pedaal
ga naar load
load patch
(eventueel delete unused patches to free up memory en tones !)
(eventuell check om uit te zoeken hoeveel memory en tones de nieuwe patch nodig heeft)
press load
herhaal tot memory gevuld is en of tones opgebruikt, daarna saven.

bedankt voor deze info. Had het ook op deze manier gedaan, had eerst de vorige patches en tones gewist en daarna begon ik nieuwe patches in te laden van verschillende disks. En na drie aparte geluiden in geladen te hebben krijg ik de melding "out of memory" of "can't execute". Ik begrijp dan niet goed hoe het komt dat er op sommige diskettes met vb. 16 verschillende patches kunnen ingeladen worden zonder de melding "out of memory"

Laatst gewijzigd:
1 je kunt patches maken met de interne rom waves tones 33-96, kost geen geheugen
2 je kunt virtual copieen maken van ram tones1-32 ( heet sub-tones, zie manual) waarmee je dan weer patches maakt (kost geen extra geheugen)
3 je kunt van dezelfde tone meerdere patches maken ( dan wel met dezelfde eg's etc)
4 je kunt van de systeemdiskette patches inladen gemaak met rom waves, die kun je dan weer aanpassen.
5 delete tones die buiten het speelbereik vallen, in de split pagina kun je ze bekijken.
kortom er zijn nogal wat manieren om je ramgeheugen te verdelen en de ram en rom toneslots te gebruiken.
gemiddeld maak ik zo'n 8 patches per disk.:kimono:

Laatst gewijzigd:
ja , vooral die subtones is een goeie, vooral proberen.
vr.gr. sunny

Back