JohnnyBusca
rocket scientist
Zo dat ziet er vet uit. Helaas heb ik hier niet meer info over..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
om de bohm woede nog maars te r-ontsteken .....
met wat boehm pix
Zo dat ziet er vet uit. Helaas heb ik hier niet meer info over..

wat zijn die ronde gaten?
om 2 glazen bier in te zetten?
/
.

ff deze thread kicken.....
Heeft iemand schema's van de Digi Drum? Ik heb hier de DD van Brz staan en daar is net als bij Ron de voeding stuk. Althans de trafo geeft gewoon nog 2x 15V AC en 10V AC alleen op het AC -> DC board gaat het verkeerd. Het 15V gedeelte werkt nog wel alleen het 10V gedeelte niet meer. Daarnaast heeft deze van Brz geen individuele outs of midi. Wel uiteraard een 10 polige DIN plug waar trigger bijstaat....met wat voor signaal wordt de DD getriggerd?
En ik zou graag weten hoe de individuele outs zijn te realiseren en evt de midi.....zo bring it R-on...![]()

Uhm alleen Koedi heeft geen pb of email erbij staan dus hoe kan ik hem contacten? Hij heeft idd alle docu's......

tsja moet egt meet repareren ipv blijven kopuh hehe
Maar als ik het zo bekijk zijn ind.outs en midi opties of uitbreidingen ervoor....zou toch ook mogelijk moeten zijn om sowieso trigger ins erop te bouwen.....deze van Brz heb ik nog niet eerdser gezien btw...hij heeft ook nog een accompaniment sectie erbij...zal wel ff wat pics schieten....

Ik zal erg blij zijn als er midi clock of din sync op kan worden gezet
Kan niet wachten tot hij het weer doet.
Was een leuke avond trouwens, volgende dag wel gaar met wakker worden.
grtzzzRb