Gezocht: Keytar

Status
Please reply by conversation.

jeroenvdv

Stamgast
Iemand een betaalbare Keytar die er niet te speelgoed-achtig uitziet als ik ermee op 't podium sta? Midi-out is wel een vereiste. Prijs worden we 't wel over eens.

Hm, al enkele reacties gehad. Na het bekijken van wat fotootjes kan ik melden dat ik NIET geinteresseerd ben in de Casio AZ-1. Vind die wel HEEL speelgoedachtig8o)

De Yamaha SHS10 vind ik ook niet fantastisch maar misschien nog wel het overwegen waard (dan is het naampje "Yamaha" nog een lichtpuntje:engel: ). Oftewel, een Roland AX-1 of AX-7 zou leuk zijn:D

Die AZ-1 is niet verkeerd hoor, met die fullsize keys ziet het er meteen al minder als speelgoed uit (ws. word er toch nog een exorbitant hoog bedrag voor gevraagd).
Tja. die anderen (korg, en roland) trek je portemonee maar open.
Met jou zijn meerderen op zoek naar een "betaalbare" keytar.
Succes :)

Is het niet mogelijk een el cheapo-MIDI-keyboardje te slopen en te voorzien van een beetje nette ombouw, van balsahout o.i.d.? Beetje verven en het ziet er vast erg gelikt uit.

Attachments

• axis1.jpg
    axis1.jpg
    16,2 KB · Bekeken: 74
Origineel geplaatst door ronnyvalder
Een hele mooie is de KORG RK100,alleen is ie heel zwaar als je hem een tijdje gebruikt,
heb ooit ééntje die ik had verkocht,heb er nu wel spijt van :-(

Is een pracht apparaat, maar €400 vind ik toch écht te gek :(

Hallo,EVO,yep,veel geld,dan liever de AX-7 voor dat geld,wat ik dan toch maar gedaan heb ;-)
Maar had beter ook toen die Korg bijgehouden,maar wat was ie verdomd zwaar,
volledig in hout :-)

Hallo,EVO,yep,veel geld,dan liever de AX-7 voor dat geld,wat ik dan toch maar gedaan heb ;-)
Maar had beter ook toen die Korg bijgehouden,maar wat was ie verdomd zwaar,
volledig in hout,de behuizing dan hé :-)

Origineel geplaatst door Poster
heb nog een Yamaha SHS-200 die wel weg mag..

'T spijt me verschrikkelijk, maar die heeft in mijn ogen ook net even een te grote speelgoedfactor, net als z'n kleinere broertje.
1e vereiste is toch wel fullsize keys, liefst aanslaggevoelig...en als het ff kan mog met een subtiele aftertouch er op. 8)

Status
Please reply by conversation.
Back