MODEL 500 @ TodaysART!!!!!!!!!

Ik ben benieuwd hoe zuur de reacties achteraf dit jaar weer zullen zijn.....

Mensen die in 1995 onder invloed van drie MDMA pillen al een keer een live optreden meegemaakt hebben kunnen het beste niet komen, tenzij ze d'r weer een paar wegtikken.

Origineel geplaatst door Chinetti
2 jaar geleden zag ik Model 500 live en dat was toch wel erg gaaf hoor.

Lijkt mij ook dat het twee heftige optredens zullen worden, maar de vorige keer waren er ook al zo veel mensen aan het klagen......

Origineel geplaatst door bikkel
Ik ben benieuwd hoe zuur de reacties achteraf dit jaar weer zullen zijn.....

Mensen die in 1995 onder invloed van drie MDMA pillen al een keer een live optreden meegemaakt hebben kunnen het beste niet komen, tenzij ze d'r weer een paar wegtikken.

die pillen van nu zijn lang zo goed niet meer!:o:

Origineel geplaatst door bliepertronic
die pillen van nu zijn lang zo goed niet meer!:o:

Onzin, ze zijn volgens mij zelden zo goed geweest sinds ze verboden zijn.

Origineel geplaatst door Parras
Op Brian's site staat de 23e, maar dat is op een zondag !!! Zal wel niet kloppen Camiel.....

Ahja, beetje laat reactie van mij, maar dat is een foutje... Ik ga draaien, op de 21ste in de Vinger (da's vlakbij het Spui, bij het ministerie van defensie). Legowelt speelt volgens mij live, op de 22ste in 't Paard. Ik zag dat op de 21ste Model 500 en Galaxy 2 Galaxy in de Asta staan, of all places...

Laten we hopen dat Juan zelf niet al te vol zit met dope! Laatste keer in Doornroosje bleef ie met moeite achter de dex staan. Geloof dat Bone hard z'n best doet om Juan staande te houwen in de Detroit scene.....

Origineel geplaatst door sander
Lekker naar de Asta. Nog nooit geweest.

Shit, ik dacht dat het zaterdag was. Helaas ik kan niet op vrijdag. Nou ja zo erg vindt ik het nou ook weer niet.

Veel plezier iedereen in ieder geval! En ik denken dat ik met een move naar Manhattan ieder weekeinde naar een live show van Carl Craig, Derrick May of Juan Atkins zou kunnen stappen. Dat valt vies tegen. Amsterdam, De Haagggg en Berlijn zijn beter bediend hoor ik al.

Origineel geplaatst door matador
Veel plezier iedereen in ieder geval! En ik denken dat ik met een move naar Manhattan ieder weekeinde naar een live show van Carl Craig, Derrick May of Juan Atkins zou kunnen stappen. Dat valt vies tegen. Amsterdam, De Haagggg en Berlijn zijn beter bediend hoor ik al.

Ja maar die lui komen toch ook uit Detroit niet uit New York...niet dat ze in detroit ook veel spelen

Asta getver :D...maarnu het zal wel wat beter publiek trekken dan normaal...als sander maar langs alle paparrazi komt

Ik vind het kut dat ik niet naar de Vinger kan, wil dat wel eens een keertje zien schijnt een leuke tent te zijn

Back