Tof om Juan Atkins, Mad Mike Banks en consorten nu een keer live te zien. Mad Mike is een soort strakke dirigent die met uiterste concentratie de boel muzikaal in de gaten houdt. Leuk om te zien (en horen). Verder was Juan echt compleet uit z`n netkous gescheurd Gozer spacede toch zeker minimaal 37587687 km/uur. Maar hij had het erg duidelijk naar z`n zin. Grote grijns van oor tot oor. Muziek vond ik niet je van het (wat een slechte soundsystem hebben ze in de Asta zeg, om te janken), dat had mede met de soundsystem te maken. Model500 kwam qua sound niet echt tot z`n recht. Maar het tweede nummer wat model500 ten gehore bracht, raakte me enorm. Wat was dat ongelooflijk diep. Pffff ben nu nog wat hersendelen aan het zoeken. Ben wel blij dat ik de rit vanuit Groningen gemaakt heb. Zo vaak kom je die gasten niet tegen.
Owja Juan speelde op een MS2000 van Korg.
Galaxy II Galaxy is niet komen opdagen. In plaats daarvan was Universe II universe er . Maar goed, daar was een ander topic over, dus die zal ik ook zo even vervuilen.
Tof om Juan Atkins, Mad Mike Banks en consorten nu een keer live te zien. Mad Mike is een soort strakke dirigent die met uiterste concentratie de boel muzikaal in de gaten houdt. Leuk om te zien (en horen). Verder was Juan echt compleet uit z`n netkous gescheurd Gozer spacede toch zeker minimaal 37587687 km/uur. Maar hij had het erg duidelijk naar z`n zin. Grote grijns van oor tot oor. Muziek vond ik niet je van het (wat een slechte soundsystem hebben ze in de Asta zeg, om te janken), dat had mede met de soundsystem te maken. Model500 kwam qua sound niet echt tot z`n recht. Maar het tweede nummer wat model500 ten gehore bracht, raakte me enorm. Wat was dat ongelooflijk diep. Pffff ben nu nog wat hersendelen aan het zoeken. Ben wel blij dat ik de rit vanuit Groningen gemaakt heb. Zo vaak kom je die gasten niet tegen.
Owja Juan speelde op een MS2000 van Korg.
Galaxy II Galaxy is niet komen opdagen. In plaats daarvan was Universe II universe er . Maar goed, daar was een ander topic over, dus die zal ik ook zo even vervuilen.
hij heeft toch niet infoworld gespeeld he ? dan wordt ik echt boos .. 5 keer dezelfde set spelen en nu opeens wel die echte techno droppen .. ik zou iig me hoed opvreten als het wel zo was ..
Het maakte me niet zo veel uit dat het de geijkte hitjes waren (plus een techno klassieker van latere tijd - ben de naam even kwijt), maar ik had van die Infoworld EP dus wel heel graag Wanderer willen horen. Hoewel ik dan waarschijnlijk een traantje had moeten laten.
Origineel geplaatst door bikkel Het maakte me niet zo veel uit dat het de geijkte hitjes waren (plus een techno klassieker van latere tijd - ben de naam even kwijt), maar ik had van die Infoworld EP dus wel heel graag Wanderer willen horen. Hoewel ik dan waarschijnlijk een traantje had moeten laten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.