[Ambient/Chillout] Summer Rain

Nap

Nieuwkomer
Alweer een tijdje weinig gepost en afgeleid door andere zaken, maar gisteravond ineens weer een keer de kolder in de kop. Synths aan, sampler aan en weer eens een keer lekker laag voor laag live opnemen zonder sequencers of ander moeilijk gedoe.

Hierbij het resultaat: Summer Rain

Lekker sfeertje zet je neer!
Leuke geluiden ook, misschien in het midden van de track nog een lekkere diepe synth die het laag ietwat opvult, en het geheel nog wat meer creepy maakt?
Choir zou verder misschien iets meer body mogen hebben..
Verder vind ik dit erg lekker klinken! Weinig op aan te merken..:okdan:

vind de titel niet zo lekker bij de sfeer, OK het is zomer en OK het regent....maar...de soundscape is voor mij een andere hoek...

Inderdaad weinig op aan te merken, erg lekker sweertje. Mischien hier en daar nog wat spacende bliepjes om het af te maken.

Bedankt voor de reacties zo ver. Ik ga denk ik later inderdaad proberen het wat op te vullen (dreigende drone aan de onderkant, wat gebliep aan de bovenkant). Misschien wat ijle vocals.

Het leuke van deze versie was dat er tussen de eerste keer op record duwen en de MP3 wegschrijven minder dan een uur zat, en normaal ben ik toch al gauw uren, dagen, weken, maanden bezig met een track. En daar ben ik dan meestal minder tevreden over dan dit.

Origineel geplaatst door Napole0n
Bedankt voor de reacties zo ver. Ik ga denk ik later inderdaad proberen het wat op te vullen (dreigende drone aan de onderkant, wat gebliep aan de bovenkant). Misschien wat ijle vocals.

Het leuke van deze versie was dat er tussen de eerste keer op record duwen en de MP3 wegschrijven minder dan een uur zat, en normaal ben ik toch al gauw uren, dagen, weken, maanden bezig met een track. En daar ben ik dan meestal minder tevreden over dan dit.

Dan weet je dat voor de volgende keer. Niet te lang over doen ;)

Vind evenals stage73 de titel trouwens niet echt passen, eerder acid rain.

Leuk gedaan al mis ik nog wel iets van karakter in de track.

Back