• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eventide H8000FW met EVE/NET in nieuwstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
Met enige pijn in mijn hart doe ik afstand van mijn prachtige H8000FW. Het is niet dat hij niet bevalt; ik denk niet dat er een betere fx-processor op de markt is momenteel, maar mijn tijd is te beperkt om de H8000FW tot in de volle omvang te gebruiken. Beter dat hij door een echte liefhebber en/of pro gebruikt kan worden.

Hij is inclusief de EVE/NET remote controller!! Die wel fantastisch om erbij te hebben!

De H8000fw is onlangs helemaal nagekeken door Eventide en volledige ge-upgrade. Hij ziet eruit alsof hij net uit de doos komt. Inclusief originele verpakking, manual en kabels.

Nieuwprijs H8000FW: 5350,-
Nieuwprijs EVE/NET: 1890,-

Ik wil graag 5500,- hebben voor de combinatie. Dan bespaar je meer dan 1700,-!!!!

Mocht je interesse hebben voor de losse H8000FW of de losse EVE/NET: Dat zal alleen gaan als ik beide kan verkopen.

OJ

Staat inmiddels ook op Ebay en MP.
Maar SF-leden genieten voorkeur en krijgen ook voorrang.

Een betere FX-machine is er niet......
Grijp je kans!

Eur. 5300,- voor de beste FX-processor ter wereld met ultrahandige remote controller.

De EVE/NET is gereserveerd.

de H8000FW kan derhalve los worden verkocht.
Hij is in nieuwstaat en onlangs helemaal nagekeken.

Inclusief originele doos en manual, powerchord, firewire cable, flashrom + adapter en naar voorkeur en behoefte een set AES/EBU-kabels of adat-kabels.

Prijs: 4400,-

Je kunt me een ruilvoorstel komen maar dan zal het wel iets bijzonders moeten zijn.

Gr.

OJ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back