De muren van zulke gebouwen zijn meestal afgewerkt met een flinke laag kalk, het Concertgebouw staat daar bekend om en volgens mij geldt het zelfde voor de kapel in de Domkerk. Deze laag kalk slurpt mid-hoog en hoog waardoor een specifiek geluid ontstaat. Laag en mid-laag zal waarschijnlijk behoorlijk reflecteren en voor onaangename verrassingen zorgen. De oplossing is inderdaad om er voor te zorgen dat er zo veel mogelijk absorberend materiaal aanwezig is, kortom veel publiek!
Verder is het aan te raden om met het dubbele aantal speakers te werken dan je normaal gesproken doet en deze verspreid op te stellen, dit geldt vooral voor midden en hoog, als het kan dan dit het liefst ook met het laag zo doen.
Verder kan ik niets anders dan je veel sterkte wensen en hopen op veel bezoekers.
Verder is het aan te raden om met het dubbele aantal speakers te werken dan je normaal gesproken doet en deze verspreid op te stellen, dit geldt vooral voor midden en hoog, als het kan dan dit het liefst ook met het laag zo doen.
Verder kan ik niets anders dan je veel sterkte wensen en hopen op veel bezoekers.
)