User Memory MO8

Fast Ed

Stamgast
Wie kan mij vertellen of de mogelijkheid bestaat om het gehele User Memory van een MO8 leeg te gooien. Naast de MO8 ben ik ook in het bezit van een KORG Trintiy V3 Pro en deze kun je middels de toetscombinatie ENTER + 0 bij het aanzetten helemaal 'leeggooien'.

Zou zeer welkom zijn, kan ik namelijk mijn eigen sounds helemaal zelf indelen. Op de plek waar ik het wil hebben.

(Er is reeds een kopie gemaakt van het gehele User Memory op USB-stick!!!)

Dat kan =) Ik heb zelf een mo6 dus dat is hetzelfde.

Ik heb het zelf eens gedaan op de mo zelf maar ik vind het nergens meer hoe ik dat gedaan heb, daarna hadk factory settings terug.

Je kan ook gewoon via USB op je pc aansluiten, de Voice editor downloaden, daar kan je gewoon je User banks formateren normaal gezien =)

Je voices backuppen moet niet, als dat de originele USER banks zijn, kan je gewoon UTILITY en FILE inhouden =)

Wat een forum vervuiling door overal slotjes op te requesten want die komen er toch niet op. Behalve op je verkoop threads.

Waarom moeten de normale threads trouwens op slot? Staat miisschien info in die voor iedereen van toepassing is en waar vervolgens iedereen op kan inhaken zonder weer een nieuwe thread te moeten openen voor hetzelfde onderwerp.....toch? :biertje:

Threads uit 2007 sterven waarschijnlijk een stille dood en dan is het probleem toch ook opgelost? ;)

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Wat L56 ook al aangeeft, discussies in andere fora dan Te koop/ruil aangeboden en gevraagd, sluiten we niet af. Deze onderwerpen kunnen namelijk voor andere leden nog interessant zijn, waardoor het handig kan zijn te reageren in deze discussies, in plaats van een nieuwe discussie te starten.

Door nu in discussies van jaren oud om een slotje te vragen, breng je ze alleen maar opnieuw onder de aandacht. Mocht je het gevoel hebben dat er discussies zijn die bijvoorbeeld uit de hand lopen en een slotje verdienen, gebruik dan bij voorkeur de 'report'-knop.

Back