Emulator II op MP

BrayneWave

Ouwe rot
Advertentienr.:11076551913

Vraagprijs maar liefst 2000 Euro!!!!

Re: Emulator II op MP

Origineel geplaatst door BrayneWave

en dan ligt het hoogste bod op 375 :(

Wat moet je in hemelsnaam met die ouwe zooi......

Re: Emulator II op MP

Origineel geplaatst door BrayneWave

De beste man is erg overtuigd van de waarde van zijn goederen...heeft nu ook een Linndrum te koop voor 1200. Heb hem gebeld zo van "gast die Emu is best tof maar geen 2000eu waard..dude..." maar hij was niet te vermurmen...nee dat was 2000 waard en had ik nog geluk...hahaha...nou in ieder geval 1 iemand met zelfvertrouwen in Nederland

Re: Re: Emulator II op MP

Re: Re: Emulator II op MP

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
De beste man is erg overtuigd van de waarde van zijn goederen...heeft nu ook een Linndrum te koop voor 1200. Heb hem gebeld zo van "gast die Emu is best tof maar geen 2000eu waard..dude..." maar hij was niet te vermurmen...nee dat was 2000 waard en had ik nog geluk...hahaha...nou in ieder geval 1 iemand met zelfvertrouwen in Nederland
jouw tactieken zijn ondertussen landelijk bekend
:o:

Re: Re: Re: Emulator II op MP

Re: Re: Re: Emulator II op MP

Origineel geplaatst door Ramoonus
jouw tactieken zijn ondertussen landelijk bekend
:o:

Haha...nou vooralsnog betaal ik binnen Nederland bijna altijd de gevraagde of hogere prijs...Ik neem er risicos mee want soms blijf ik zitten met spul...van mazzels kan je niet leven. Nou wil ik daarmee niet impliceren dat mazzels niet welkom zijn...
En zeg nou zelfs 2000eu voor een EmuII is gewoon veel te veel gezien de reputatie als rampbak...tussen de 450 en 650 komt meer in de buurt

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
En zelfs dat blijkt niet zo makkelijk te gaan.. :)

Ik heb meerdere kopers, in de wachtrij... Tis alleen jammer dat mijn emu's nog bij Boemtsjak staan..

Origineel geplaatst door pal
Ik heb meerdere kopers, in de wachtrij... Tis alleen jammer dat mijn emu's nog bij Boemtsjak staan..

idd , ik heb nummer 23 dus moet nog even wachten ;)

Een Emax I is minstens zo interessant.
eusa_whistle.gif

Origineel geplaatst door Lotuz
Een Emax I is minstens zo interessant.
eusa_whistle.gif

Wat betreft de EII klopt dit wel een beetje maar de EIII is toch wat anders :)

Back