[Gezocht] Titel oude house plaat

Cornerman

Ouwe rot
Beste mede muziekliefhebbers.

Ik ben op zoek naar de naam van een oud house nummer. Het enige dat ik mij kan herinneren is dat er een videoclip bij zat in zwart wit waarbij er mensen een oud pakhuis binnen gaan en er een man bij de deur zit die op een synth zit te spelen.

Ik weet dat het een bijna onmogelijke vraag is maar weet iemand de naam van die plaat en/of de uitvoerend artiest ?

The prodigy is het niet helaas. Die heb ik gelukkig al ;) Bedankt voor je hulp iig. Het is een relatief rustig nummer.

Ik weet zeker dat je-het nummer Giv me luv bedoeld van Alcatraz aka Jean-Phillippe Aviance & Victor Imbres

en da's een hele dikke plaat

Die baslijn en Sequential drumtracks drums...oef!

En de synth in de clip is natuurlijk een Moog Source (en het was volgens mij een vrouw die dat speelde geen man)
(Heeft waarschijnlijk geen zak te maken met het nummer verder :D)

Hier is het nummer op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=o6lhAtaczyw
(Die clip kon ik niet vinden maar moet er wel ergens staan, ik weet zeker dat ik hem op youtube heb gezien)

Re: [Gezocht] Titel oude house plaat

Origineel geplaatst door Cornerman
Ik ben op zoek naar de naam van een oud house nummer. Het enige dat ik mij kan herinneren is dat er een videoclip bij zat in zwart wit waarbij er mensen een oud pakhuis binnen gaan en er een man bij de deur zit die op een synth zit te spelen.
Deze voldoet aan de beschrijving. Alleen niet zwart wit :D
Hithouse - Jack To The Sound Of The Underground

Origineel geplaatst door smackos
Ik weet zeker dat je-het nummer Giv me luv bedoeld van Alcatraz aka Jean-Phillippe Aviance & Victor Imbres

en da's een hele dikke plaat

Die baslijn en Sequential drumtracks drums...oef!

En de synth in de clip is natuurlijk een Moog Source (en het was volgens mij een vrouw die dat speelde geen man)
(Heeft waarschijnlijk geen zak te maken met het nummer verder :D)

Hier is het nummer op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=o6lhAtaczyw
(Die clip kon ik niet vinden maar moet er wel ergens staan, ik weet zeker dat ik hem op youtube heb gezien)

Idd Heel erg bedankt mensen :) Geweldig deze hulp

Back