Honher D6

lindros

Strangled
Op martkplaats bij de keyboards. Advertentie nr. 11270263213. De man die hem te koop zet weet echt niet wat het is, noemt het een clarinet :)

Ze willen niet meer verkopen...heb een zeer ROYAAL bod gedaan...althans wou er diep voor buigen financieel maar helaas...niet om te kopen...snik..Ik vind het een van de mooiste keyboard instrumenten aller tijden. IK hoop dat ie een mooi muzikaal tehuis krijgt..

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ze willen niet meer verkopen...heb een zeer ROYAAL bod gedaan...althans wou er diep voor buigen financieel maar helaas...niet om te kopen...snik..Ik vind het een van de mooiste keyboard instrumenten aller tijden. IK hoop dat ie een mooi muzikaal tehuis krijgt..
misschien willen ze het niet aan jouw verkopen :o:

Origineel geplaatst door ralphvanzeel

Een mooi tehuis zoals ebay bijvoorbeeld???

hehehehe .. niet willen verkopen is een goede manier om de prijs op te drijven .. en het is natuurlijk een dikker klassieker .. maar hoort eigenlijk niet op synthforum thuis natuurlijk ;)

don'tfeed the pigs...(E-bay and Paypal.? ..kruimeldieven..of beter struikrovers....

alleen voor zeldzame dingen een goed podium om aan te bieden .zoals dus dat ding hierboven....

.maar marktprijs items beter zonder die fee's te verkopen denk ik..

In de meeste gevallen ben ik wel de koper die de verkoper de hoogste prijs wil bieden. En de mens die ik aan de lijn had klonk niet alsof ze muzikant was. Op het moment dat ik een D6 uit een boedel opkoop en eerlijk de hoogste prijs bied om hem vervolgens te laten restaureren en daarna aan mischien wel een topmuzikant verkoop dan is er tenminste een mooie D6 op een goede plek terechtgekomen. Uiteraard maak ik daar winst op. Ik zie daar geen schande in.
Er is genoeg te koop. Ook voor de mensen met mindere koopkracht die toch iets moois willen..inventief zoeken heet dat.

Ik heb hem hedenochtend even mogen bewonderen...maar zoals gezegd ..zie ik de cultwaarde of de muzikale waarde niet helemaal in dit pianootje...sorry mijn welgemeende excuses...

Maar binnenkort mag je vast wel weer mee bieden.....:walker:

Origineel geplaatst door murc
Ik heb hem hedenochtend even mogen bewonderen...maar zoals gezegd ..zie ik de cultwaarde of de muzikale waarde niet helemaal in dit pianootje...sorry mijn welgemeende excuses...

Met "dit pianootje" bedoel je de clavinet?
Noem nog maar eens een toetseninstrumenten dat op excact dezelfde manier werkt als een slappende basgitarist alleen dan met snaren zo dik al gitaarsnaren. En dan ook nog eens een registratie zoals een fender stratocaster dat ook doet :D

Vet hoor....

Origineel geplaatst door MatthewLeBlom
Met "dit pianootje" bedoel je de clavinet?
Noem nog maar eens een toetseninstrumenten dat op excact dezelfde manier werkt als een slappende basgitarist alleen dan met snaren zo dik al gitaarsnaren. En dan ook nog eens een registratie zoals een fender stratocaster dat ook doet :D

Vet hoor....

Een van de mooiste toetsinstumenten aller tijden..geheel met Mathewwww eens....O ja check de huidige website van Hohner eens...die is Hilarisch..Binnenkort hebben ze feest.

Ik denk dat ze bij Hohner een ingeving toen ze de Clavinet ontwierpen...dat Stevie Wonder het ding wereldberoemd zou maken hadden ze denk ik niet verwacht..

Origineel geplaatst door murc

Ik denk dat je die link naar die duffe Hohner Piano bedoeld en niet de Clavinet toch??? Ik heb eens een Hohner string ding ofzo gehad...da was nie alles...zwaar en gaar...ook niks waard die rommel..Hohner heeft niet vaak raak geschoten..maar soms....

O ja een Clavinet begint echt heeeeel erg zeldzaam te worden...je ziet ze al bijna nooit meer...en een goede loopt al gauw naar de 1500eu (zowel optisch als technisch zoals het hoort)

Nee iik heb het echt over de Clarinet..ha haa haa..
of hoe het dan ook gespelt was...

ze hadden hem wel mooi gefotofrafeerd met die open klep en de elctronica bloot..
dat geeft toch aan dat men enigzins wist wat het was..?

HEERLIJK..al die onkunde bij de bezitters..echt genieten..!!!

Wa motte we ermee..afval..ja da's afval///op de marktplaats dan met die SOOII..

Murc 8o)

En is t'ie al ergens opgedoken..of houden ze "die Clarinet" echt voor zichzelf...:kimono:

Wa motte we ermee..afval..ja da's afval///op de marktplaats dan met die zooi..is nu geworden..

Wat een prachtigh en waerdevolle aanwinst voor den living...?

Murc :walker:

Back