Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
misschien willen ze het niet aan jouw verkopenOrigineel geplaatst door ralphvanzeel
Ze willen niet meer verkopen...heb een zeer ROYAAL bod gedaan...althans wou er diep voor buigen financieel maar helaas...niet om te kopen...snik..Ik vind het een van de mooiste keyboard instrumenten aller tijden. IK hoop dat ie een mooi muzikaal tehuis krijgt..

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ze willen niet meer verkopen...heb een zeer ROYAAL bod gedaan...althans wou er diep voor buigen financieel maar helaas...niet om te kopen...snik..Ik vind het een van de mooiste keyboard instrumenten aller tijden. IK hoop dat ie een mooi muzikaal tehuis krijgt..

Origineel geplaatst door Fles
Kan aan mij liggen, maar ik kan geen D6 vinden op MP.
Wel een andere Hohner e piano die ik niet ken: http://muziek.marktplaats.nl/keyboa...XHMn3/gFHrO&fta_ind=2&scroll_to_image=1#photo

Origineel geplaatst door murc
Ik heb hem hedenochtend even mogen bewonderen...maar zoals gezegd ..zie ik de cultwaarde of de muzikale waarde niet helemaal in dit pianootje...sorry mijn welgemeende excuses...
Maar binnenkort mag je vast wel weer mee bieden.....![]()

Origineel geplaatst door MatthewLeBlom
Met "dit pianootje" bedoel je de clavinet?
Noem nog maar eens een toetseninstrumenten dat op excact dezelfde manier werkt als een slappende basgitarist alleen dan met snaren zo dik al gitaarsnaren. En dan ook nog eens een registratie zoals een fender stratocaster dat ook doet
Vet hoor....
Origineel geplaatst door murc
Ik heb hem hedenochtend even mogen bewonderen...maar zoals gezegd ..zie ik de cultwaarde of de muzikale waarde niet helemaal in dit pianootje...sorry mijn welgemeende excuses...
Maar binnenkort mag je vast wel weer mee bieden.....![]()