G
Guest
Guest
dankjewel!
dan weet ik dat het goed zit. en scheelt aardig wat centen.
dan weet ik dat het goed zit. en scheelt aardig wat centen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

is een pro-2 niet een prima alternatief voor een duurdere pro-2000 ?
ik zie trig tot 15v, 2 cv's aux cv's, dinsync.
is toch ook een prima bruikbaar kastje?
(er wordt niet erg gereageerd op deze vragen trouwens - is de thread misschien al te ver de diepte ingegaan? misschien weet monopoly wat te zeggen. is zijn ban al opgeheven??!)
heb jij die 2 pro-2's nog wel allebei nodig, na de grote uitverkoop?
Met een Pro 2 en 2000 kun je een 2600 niet polyfoon bespelen
Daar heb je een Pro 4 of Expressionist voor nodig![]()
Kan ik zo'n goedkoop Doepfertje voor 104 euro bij Thomann bestellen als ik alleen maar een Midi naar Gate wil hebben? Of is het echt niks?
Zelf heb ik er een Arp 1611 sequencer bij en aan alleen een Gate heb ik genoeg dus. Of kan iemand mij overhalen die sequencer te verkopen en een Kenton te kopen? Zijn er nog andere alternatieven die ik vergeten ben? Een goedkoop synthbakkie van MFB ofzo waar hetzelfde mee kan?
gelukkig is dat over de grens niet te ruiken, behalve in belgië dan.Zo'n Arp sequencer heeft twee CV-outputs trouwens en dan is die 2600 wel degelijk polyfoon.. uh duofoon aan te sturen. Met een Gate in de derde oscillator krijg je zelfs triofoon. Kan Leo ook eens een moppie muziek maken.
Zelfbouw? Ik ben al blij dat ik een lamp in kan draaien. Voor 429 euro spaar ik er nog wat bij en haal ik een Phatty want daar kan het wel mee.
Zo'n Arp sequencer heeft twee CV-outputs trouwens en dan is die 2600 wel degelijk polyfoon.. uh duofoon aan te sturen. Met een Gate in de derde oscillator krijg je zelfs triofoon. Kan Leo ook eens een moppie muziek maken.
Voor 429 euro spaar ik er nog wat bij en haal ik een Phatty want daar kan het wel mee.
ik heb m al vaker weggedaan vanwege 'nu heb ik het wel gehoord' en de beperkte mogelijkheden, maar ik heb toch weer een source gezocht. de phatty kon me helemaal niet boeien. zou het gewoon snobisme zijn?!