uit de openingspost van dit topic:
dank u
- Let op: geen "os wars" of mac vs. pc discussie's in deze thread
dank u
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Let op: geen "os wars" of mac vs. pc discussie's in deze thread
uit de openingspost van dit topic:
dank u
Helemaal terecht.Voor mensen die een Macbook pro aan willen schaffen..
beter nog, koop je geheugen in de standaard PC winkel..Wil je 8 Gb ipv 2 of 4, koop dat geheugen dan bijvoorbeeld bij OWC (stuk goedkoper, geheugen met betere specs en eenvoudig te installeren).
Tot slot nog een tip m.b.t. Apple Care protection Plan.
hee champ thx!
dus de duocore of i5 27" mac is genoeg! top!
UAD zou leuk zijn maar niet persee.....
beter nog, koop je geheugen in de standaard PC winkel..
Nog goedkoper, en zo steun je de locale economie ipv een amerikaans bedrijf.
nog een tip: koop je apple care pas als je basis garantie bijna vervallen is
dan heb je legaal 4 jaar garantie.
Of bij een standaard Mac-winkel zoals mailamac of prowarehouse : steun je óók de lokale economie (en de Aziatische, want daar komt al dat spul uiteindelijk vandaan, waar je het ook koopt in NL).
Is niet waar. AppleCare gaat uit van de aankoopdatum van de Mac en dus niet van de aankoopdatum van AppleCare. Dus, AppleCare=3 jaar ondersteuning vanaf aankoopdatum Mac, niet meer en niet minder.
Kan ik het AppleCare Protection Plan te allen tijde aanschaffen?
Je kunt het Apple Care Protection Plan op elk gewenst moment binnen de garantieperiode van één jaar kopen. Het AppleCare Protection Plan gaat in op de datum waarop je het Apple product hebt gekocht. Apple raadt dan ook aan het AppleCare Protection Plan tegelijk met je Apple product aan te schaffen zodat je maximaal voordeel hebt van de extra dekking die het plan biedt.
Is ook veiliger, omdat sommige Macs sommige RAM niet zo lekker lusten. Koop je RAM in een Mac-winkel, dan weet je dat het een goede combi met jouw comp is.
dus heb wat tweedehands zitten zoeken maar groot is het aanbod niet, enerzijds, en anderzijds kom ik vaak koopjes tegen die mss te goed zijn om waar te zijnBovendien is € 999,- en € 1090,- wel heeeel erg goedkoop voor een Mac Pro.Voeg drie jaar van appel zorg
Deze Mac Pro zal komen aan je deur Brand New met alle originele software en accessoires.
UAD vergeten, het zal met andere pmugs even lekker gaan
PowerMac G5's hebben geen Intel processors, maar PowerPC processors. Maakt wel een degelijk verschil bij sommige plugins.
en wat lees ik op specificaties, 4gig ram, .. daar kom ik nu dus ook niet aan
Helemaal terecht.
Ik ga binnenkort over op Apple (Imac) en heb daarvoor nog een goede audio interface nodig (en controller). Zo her en der heb ik al het nodige gelezen hier op het forum (en elders), maar kom er toch nog niet helemaal uit.
Ik twijfel tussen de volgende interfaces:
- Apogee Duet
- Motu Ultralite mk3
- Presonus Firestudio
Ik heb wel wat hardware maar merk dat ik steeds vaker met softsynths bezig ben. Over de Duet lees ik erg goede berichten, maar is dit niet te beperkt? Of is misschien zelfs de Apogee One voldoende? De motu lijkt mij ook prima.
- Focusrite Safire Pro 24
De focusrite is aanzienlijk goedkoper, maar daardoor ook slechter? Goede en snelle driver ondersteuning vind ik ook belangrijk.
Oftewel, keuzes, keuzes..
Voor controller heb ik nog niet echt iets op het oog. Euphonix is mooi maar ook flink aan de prijs.
Oja, niet geheel onbelangrijk te vermelden; OS wordt dus Snow Leopard