test je monitor op distortion

test je monitor op distortion

• splash

Stemmen: 0 0,0%
  • triangel

Stemmen: 6 66,7%
  • tamboerijn

Stemmen: 1 11,1%
  • een andere

Stemmen: 2 22,2%

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Enquete gesloten .

DRe

SSM spacestation
Omdat ik 4 sets heb van monitors heb ik gekeken wat het verschil was tussen deze monitors, ik ben benieuwd wat jullie oren zeggen welk instument dit is ...op 4 sec is hetgeluidje natuurlijk

het orginele stuk is te beluisteren Andrea Bocelli E chiove 2minuten en 1 sec

als je wil zeg dan ook gelijk even over welke versterker en monitors je geluisterd hebt .

Attachments

• test je monitor .wav
    1.009,2 KB · Bekeken: 118
Laatst gewijzigd:
ik hoor op mijn spirit absolute II´s een tamoerijn en op ns-10 een triangel. en ik denk dat het een triangel is.

Origineel geplaatst door gerrie79
meerdere :confused:
je bedoeld je hoort een ander instrument dan die ik had neergezet

stem, percusie, tokkelinstrument, triangel en zo ...> wel goede stukje opgeladen?? ;)

Ik hoor op mijn m1 active's volgens mij een tamboerijn. Een triangel lijkt mij hoger te klinken

Origineel geplaatst door gerrie79
stem, percusie, tokkelinstrument, triangel en zo ...> wel goede stukje opgeladen?? ;)
heb idd even de begin tekst aan gepast

op de macspeakertjes hoor ik een triangel aan het eind, ga ze nog eens even op de spirits uitproberen.

op mijn philips MFB 585's hoor ik een triangel.. of iets wat daar op lijkt.. iig is het niet een van de andere

Ik heb ze ook even op mijn Kawai´s geluisterd ...uitkomst een een schone triangel ...dat betekend dat zelf de Yamaha´s Ns-10m´s zelfs distortion hebben. Het blijven natuurlijk machtige reverentie monitors. de obsolute II zijn stuk of gewoon geen goede kwaliteit. :frons:

Origineel geplaatst door dr.DRé
de obsolute II zijn stuk of gewoon geen goede kwaliteit. :frons:
heb zelf ook 2 paar absolute2's zijn best goede monitors, ook in het hoog, denk dus dat ze misschien kapot zijn bij jou.

Origineel geplaatst door sunny pedaal
heb zelf ook 2 paar absolute2's zijn best goede monitors, ook in het hoog, denk dus dat ze misschien kapot zijn bij jou.

ooit gehad en vond ze erg vermoeiend voor de oortjes en weinig detail voortbrengen :(

Origineel geplaatst door 6 trak
een tam boerinneke en een driehoeksken snap ik maar wat is een splash?
een splash is een 6 " en 8" (kan zelfs nog kleiner) grote crash. een `mini crash` du

Origineel geplaatst door
op mijn Macbook hoor ik een triangle
oke!!!!!!! het is waarschijnlijk een triangel maar hoorje in de decay distortion of hoor je echt een triangel zoals je die in het echt zou horen.

doen je hogetoonspeakers het nog wel (verbinding aan achterzijde kan ook onderbroken zijn )

het origineel heb ik niet.

ik hoor een triangel en een splash samen op mijn alesisjes met achtergrond herrie erbij en ik ga nu eens in de studio luisteren of daar nog iets vernieuwends naar boven komt.

en even verder hoor ik een triangel en daarna een splash die zo'n uitsterving heeft dat ik denk dat het eigenlijk een tamboerijn moet zijn. een laag gestemde tamboerijn dus. hele kleine edit: "dus" toegevoegd

dus het zijn er twee en daarom ga ik niet stemmen op de poll

Laatst gewijzigd:
Back