Hello boys and girls

JohnDoe12

Gedeactiveerd account
Hallo luitjes

Ik ben net afgestudeerd in Interactive Design, (een brede opleiding die alle zintuigen kan prikkelen) en denk te gaan beginnen bij een reclamebureau als Grafisch Vormgever/ DTP-er.

Artiesten waar ik oa. naar luister zijn; David Axelrod, Marvin Gaye, Funkadelic, The Neptunes en nog wat anderen.

Ik maak (al) n tijde muziek met de PC. Begonnen met Magix music maker2005:)en daarna wat gestoeid met de bekende professionelere programmas. Heb sinds kort een MicroKorg en Ascam gekocht een pro audio speakers komen er nog aan.

Ben nu bezig met het doorspitten van ook, de handleiding van Cubase LE (die ik bij de Ascam kado kreeg).
Zodra ik het een beetje snap ga ik meteen proberen n nummer af te maken en met iemand samen te werken bijv. met rapper en/of vocalist; klinkt als n leek, maargoed:)

Als beginner heb ik meteen wat vragen; Heb ik nu nog genoeg aan Cubase LE? waar haal ik legaal mijn slagwerk vandaan? Slagwerk kopen bij Steinberg of toch maar meteen Fruityloops aanschaffen?

Bedank alvast voor de reacties en misschien tot ziens!

Voor o.a. wat muzikale schetsen kun je kijken op http://www.spiritofconcept.com onder de knop 'muziek'

..

Attachments

• bkqgkiat.gif
    bkqgkiat.gif
    26,1 KB · Bekeken: 82
Back