bliepbliep
music - non stop
misschien is het leuk om op synthwiki ook wat te zetten over synths in muziek, welke drumcompu gebruikte kraftwerk voor trans europe express? welke synth is er gebruikt voor popcorn, wat was de impact van switched on bach?
kortom over muzikanten, albums en synths kunnen leuke artikelen over komen die echt wat aan het concept toevoegen. ik wou dat er net opzetten maar ik kan niet vinden (of kan het gewoon niet) hoe ik een hoofdonderwerp toevoeg op de voorpagina...
dusss, is het een goed idee en zo ja, zou iemand die wel bevoegd is het kunnen toevoegen?
bliepbliep
kortom over muzikanten, albums en synths kunnen leuke artikelen over komen die echt wat aan het concept toevoegen. ik wou dat er net opzetten maar ik kan niet vinden (of kan het gewoon niet) hoe ik een hoofdonderwerp toevoeg op de voorpagina...
dusss, is het een goed idee en zo ja, zou iemand die wel bevoegd is het kunnen toevoegen?
bliepbliep

)
En net daarom staat het internet vol onafgewerkte wiki's, vaak over hetzelfde thema, die bestaan uit random knip en plakwerk, die net dat ene artikel dat je interessant vindt nog niet bevatten- en een jaar later nog altijd niet- en waarbij dat je zweert dat je na dat bezoekje ze geheid nooit meer zal raadplegen.
geen opsmok