Quasimidi Raven met MAX expansie

Status
Please reply by conversation.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Hallo Syntschatjes,

Ik zoek nog steeds een Quasimidi Raven met MAX expansie, LET OP LET OP LET OP !!!! Ben bereid hele goeie prijs te geven en ik wil er ook nog wel een flink stuk voor rijden,

Ok ga maar even zitten nadenken,

Groetenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

:luv:

Attachments

• raven-max.jpg
    raven-max.jpg
    25 KB · Bekeken: 65
Raven op E-bay

Raven op E-bay

Er stond van de week een Raven Max op E-bay Duitsland te koop van ene meneer Zafer Yueksel (E-bay naam = SARTORIUS) ik deed een normaal bod dus niet overdreven hoog, en ik was direct winaar van het object,

Het is voor mij de aller eerste keer dat ik bied dan wel iets koop op E-bay, beetje wantrouwig ben ik wel, dus heb een bericht gestuurd naar de verkoper, geen reactie, via e-mail en E-bay totaal 7 x geschreven in 3 dagen, niks reactie,

Wel krijg ik steeds van E-bay berichten dat ik het bedrag nog over moet maken met Pay-Pal,

De verkoper heeft meerdere Synths te koop, en heeft oneindig veel positieve feedbacks, de enige negatieve zijn; dat hij niet reageert op berichten en e-mails,

Wat nu? ik wil de Raven uiteraard graag hebben, maar ben heel bang om geld over te maken, iemand ervaring met deze meneer, of iets soortgelijks meegemaakt,

Vast bedankt groetenzzzzzzzzzzzzzz en ieder weekend een fijn weekend.

Attachments

• raven-max.jpg
    raven-max.jpg
    25 KB · Bekeken: 46
afgaande op je verhaal gewoon doen
als er positieve feedback is op zijn spullen
heeft misschien gewoon geen zin in emails
die ebay berichtendie jij krijgt zijn denk ik nl ook door hem gegenereerd, waarschijnlijk steeds in antwoord op jouw mails.
gewoon payen pal! oh eh paypallen !

(ik geen geen garantie ;) )

Status
Please reply by conversation.
Back