smackos Gepokt en gemazeld Lid sinds 25 oktober 2002 Berichten 6.637 Locatie Scheveningen Beach 16 september 2007 #1 Was het nou hier waar ik laatst iets las over een video synthesizer uit de jaren 70 ofzo een houten ding met mooie grote zilvere knoppen
Was het nou hier waar ik laatst iets las over een video synthesizer uit de jaren 70 ofzo een houten ding met mooie grote zilvere knoppen
S Sam_Zen Stamgast overleden lid Lid sinds 3 april 2007 Berichten 282 16 september 2007 #2 EMS heeft sinds die tijd al een video synthesizer.
M mononono 303 Lid sinds 20 december 2006 Berichten 1.322 Locatie Zwolle 16 september 2007 #3 vet ding dat EMS apparaat
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 16 september 2007 #4 Origineel geplaatst door smackos Was het nou hier waar ik laatst iets las over een video synthesizer uit de jaren 70 ofzo Zie meer... idd, maar na een paar posts was die thread alweer op het slot gehangen...
Origineel geplaatst door smackos Was het nou hier waar ik laatst iets las over een video synthesizer uit de jaren 70 ofzo Zie meer... idd, maar na een paar posts was die thread alweer op het slot gehangen...
ProtoHuman Gepokt en gemazeld Lid sinds 15 februari 2003 Berichten 6.667 Locatie Weesp 16 september 2007 #5 Origineel geplaatst door 6 trak idd, maar na een paar posts was die thread alweer op het slot gehangen... Zie meer... Bericht door een moderator: Yep, net als deze. Video-apparatuur is offtopic op synthforum. Ik verwijs je graag naar bijvoorbeeld een VJ-forum
Origineel geplaatst door 6 trak idd, maar na een paar posts was die thread alweer op het slot gehangen... Zie meer... Bericht door een moderator: Yep, net als deze. Video-apparatuur is offtopic op synthforum. Ik verwijs je graag naar bijvoorbeeld een VJ-forum