Quasar special edition
Ik ben in het bezit van een Quasimidi Quasar die anders is;
Iemand die hoe of wat weet over dit apparaat?
Buitenkant;
Bovendeksel een simpel rechthoekig stukje aluminium plaat, display is blauw inplv. groen, frontplaat ook een simpel rechthoekig aluminium plaatje met links en rechts een opgeplakt doorzichtige folie met cijfers en letters waarschijnlijk op een laserprinter gemaakt,
extra opschrift surface by Spelbrink, en Special Edition
achterzijde aansluiting voor een netadapter,
Binnenkant;
Trafo is er uitgehaald grondplaat zit er nog, de Hardcore en Tre module zijn ook anders dan ik gewend ben,
Op de modules staat commodore 64 en met handgeschreven stickertjes Hc en Tre
Pas gekocht van aardig forumlid, hij werkt perfect ben er ook heel blij mee, en oja pfff hij bromt niet zoals alle andere,
Ben benieuwd of iemand weet waar hij oorspronkelijk vandaan komt, zelf denk ik een zelfombouwproject van een overspannen Quasarfiel,
Groetenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik ben in het bezit van een Quasimidi Quasar die anders is;
Iemand die hoe of wat weet over dit apparaat?
Buitenkant;
Bovendeksel een simpel rechthoekig stukje aluminium plaat, display is blauw inplv. groen, frontplaat ook een simpel rechthoekig aluminium plaatje met links en rechts een opgeplakt doorzichtige folie met cijfers en letters waarschijnlijk op een laserprinter gemaakt,
extra opschrift surface by Spelbrink, en Special Edition
achterzijde aansluiting voor een netadapter,
Binnenkant;
Trafo is er uitgehaald grondplaat zit er nog, de Hardcore en Tre module zijn ook anders dan ik gewend ben,
Op de modules staat commodore 64 en met handgeschreven stickertjes Hc en Tre
Pas gekocht van aardig forumlid, hij werkt perfect ben er ook heel blij mee, en oja pfff hij bromt niet zoals alle andere,
Ben benieuwd of iemand weet waar hij oorspronkelijk vandaan komt, zelf denk ik een zelfombouwproject van een overspannen Quasarfiel,
Groetenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz