Quasimidi Quasar special edition

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Quasar special edition
Ik ben in het bezit van een Quasimidi Quasar die anders is;

Iemand die hoe of wat weet over dit apparaat?

Buitenkant;
Bovendeksel een simpel rechthoekig stukje aluminium plaat, display is blauw inplv. groen, frontplaat ook een simpel rechthoekig aluminium plaatje met links en rechts een opgeplakt doorzichtige folie met cijfers en letters waarschijnlijk op een laserprinter gemaakt,
extra opschrift surface by Spelbrink, en Special Edition
achterzijde aansluiting voor een netadapter,

Binnenkant;
Trafo is er uitgehaald grondplaat zit er nog, de Hardcore en Tre module zijn ook anders dan ik gewend ben,
Op de modules staat commodore 64 en met handgeschreven stickertjes Hc en Tre

Pas gekocht van aardig forumlid, hij werkt perfect ben er ook heel blij mee, en oja pfff hij bromt niet zoals alle andere,

Ben benieuwd of iemand weet waar hij oorspronkelijk vandaan komt, zelf denk ik een zelfombouwproject van een overspannen Quasarfiel,

Groetenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Attachments

• quasar.jpg
    quasar.jpg
    57,2 KB · Bekeken: 116
een van de quasimidi mensen, jorg, nu bezig met de spectralis, is ook af en toe hier aktief en zou te bereiken moeten zijn. misschien weet hij iets. ik heb m gezien, maar vond m net te duur. hc + tre blijven leuk!
alleen de frontplaat zou ik denken, die kan iemand zelf ook maken of laten maken. maar die modules met handschrift etc, dan denk ik toch aan een soort prototype. ik ben benieuwd.

Ziet er leuk uit, maar als ie klinkt als een Quasar een natte krant das weer minder

Natte krant

Natte krant

Ja klopt hij klinkt ook als een QUASAR dus een natte krant (-: alleen deze heeft geen trafo dus bromt niet :halleluja

Past goed bij mijn manier van muziek maken, ik zing ook via een Roland Vt-1 voice transformer die op de Digitech vocalist zit aangekoppeld, ooooooo wat je dan hoort !!! daar is een natte krant nog heilig bij.

Back